لوازم یدکی استخر پیش ساخته

درپوش استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28024

از {{model.count}}

intex 28024 solar cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

درپوش استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس برای قطر 488 سانتی متر از مهمترین لوازم جانبی برای پوشش درب استخر بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر نور آفتاب بوده و باعث جلوگیری از تبخیر بالای آب و ورود هر گونه زباله به استخر خواهد شد.

درپوش استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مناسب برای استخر اتوماتیک با قطر 488 سانتی متر، یکی از مهمترین لوازم جانبی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده جهت مراقبت از آب استخر مورد نظر شما استفاده می شود. درپوش استخر ایزی ست تولید شده قابلیت پوشش کامل ورودی آب و همچنین لبه های بادشونده را داشته از همین رو به خوبی مانع از ورود هر گونه آلودگی و زباله به داخل آب خواهد شد.

همانند درپوش سولار استخر پیش ساخته، این درپوش ساده نیز در کاهش تبخیر آب استخر بسیار موثر بوده و خود به دلیل داشتن متریالی ضخیم و مقاوم از PVC، به هیچ عنوان در برابر نور و گرمای آفتاب آسیب پذیر نخواهد بود. این محصول همانطور که اشاره کردیم تنها برای استخر های گرد ایزی ست با قطر 488 سانتی متر و در برند های مختلف قابل استفاده می باشد. این کالا در یک پکیج با وزن 4.2 کیلوگرم بسته بندی شده است. برای خرید درپوش استخر پیش ساخته ایزی ست 488 سانتی متر کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش، محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

وزن
۴.۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی
سایر ویژگی ها
حفظ دمای آب تا ۴ درجه
جلوگیری از ورود حشرات و گرد و خاک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...