لوازم یدکی استخر پیش ساخته

درپوش استخر ایزی ست اینتکس مدل 28026

از {{model.count}}

intex 28026 solar cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

درپوش استخر ایزی ست اینتکس مدل 28026 از سری لوازم یدکی ساخته شده مناسب برای استخر ایزی ست می باشد. این درپوش قابل استفاده تنها برای استخر ایزی ست با قطر 396 سانتی متر است. جنس روکش استخر ایزی ست اینتکس از پی وی سی ساخته شده است. برای خرید و قیمت در پوش استخر ایزی ست و پیش ساخته از مستر اینتکس اقدام کنید

درپوش یک محصول بسیار کاربردی و یدکی برای استخر پیش ساخته و استخر ایزی ست می باشد که این مدل از درپوش مناسب برای استخر ایزی ست می باشد، همانطور که میدانید استخر ایزی ست دارای یک قسمت باد شو در بالای آن می باشد که این روکش به قسمت باد شو استخر پیش ساخته متصل می شود که نیازی به مهار کردن آن توسط طناب نیست، این درپوش استخر ایزی ست مناسب برای استخر ایزی ست با قطر 396 سانتی متر می باشد، استفاده از درپوش استخر پیش ساخته اینتکس موجب می شود که آب داخل استخر هموراه تمیز بماند و از ورود، گرد و غبار، برگ و حشرات موذی به داخل استخر جلوگیری میکند وهمچنین موجب می شود که آب داخل استخر به زودی سرد نشود.

روکش استخر پیش ساخته از تعویض سریع آب داخل استخر جلوگیری میکند و می توانید با استفاده از این روکش و پمپ تصفیه مدت طولانی آب استخر را تعویض نکنید. جنس روکش استخر ایزی ست اینتکس مدل 28026 از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر تابش نور خورشید دارد. اینتکس یک سری لوازم یدکی و کاربردی را برای انواع استخر پیش ساخته و ایزی ست خود تولید کرده است که این در پوش هم جز آنها می باشد. برای خرید درپوش استخر ایزی ست اینتکس مدل 28026 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

وزن
۳.۸۴ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
حفظ دمای آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...