شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

دروازه بادی شناور بست وی مدل 52123

از {{model.count}}

bestway 52123 inflatable water polo set

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

دروزاه بادی شناور بست وی مناسب برای واترپلو و فوتبال، یکی از مهیج ترین اسباب بازی بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس می باشد. این محصول شامل یک دروازه بادشو تور دار و یک توپ ساده بادی بوده که معمولا برای استفاده داخل استخر ها کاربرد دارد. این محصول توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی نیز قابل راه اندازی خواهد بود.

دروازه بادی شناور بست وی مناسب برای استفاده روی آب و حتی روی زمین بوده از همین رو می توان از آنها برای بازی فوتبال و واترپلو استفاده نمود. این محصول شامل یک دروازه تور دار و یک توپ بادی بوده که توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی نیز راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد باد شده دروازه بادی واترپلو بست وی  برابر با (طول: 142 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده و قابل استفاده روی انواع استخر پیش ساخته و استخر بتنی خواهد بود.

طراحی این دروازه بادی به گونه ای بوده که قابل استفاده روی زمین نیز برای بازی فوتبال خواهد بود. جنس بدنه از پلاستیک PVC وینیل بوده که نوعی متریالی سبک و منعطف محسوب می شود. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 500 گرمی عرضه می شود. جهت خرید دروازه بادی واترپلو بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
۱۴۲ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
وزن
۵۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای توپ بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...