تخت بادی

خوشخواب بادی 2 نفره اینتکس مدل 64489

از {{model.count}}

intex 64489 2 person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

خوشخواب بادی 2 نفره اینتکس مدل 64489 از دیگر محصولات بادی intex می باشد که دارای ساختار دوبل بوده و جنس بدنه آن از وینیل به همراه روکش مخمل می باشد. این خوشخواب بادی که در واقع نوعی تخت بادی نیز به شمار می رود دارای یک عدد پمپ برقی نیز بوده که می توان به وسیله آن کار راه اندازی خوشخواب اینتکس را به آسانی انجام داد. همچنین ساک حمل قرار داده شده درون بسته بندی این محصول از دیگر اقلام همراه خوشخواب بادی می باشد. در ادامه اطلاعات دقیق تری از این محصول را مشاهده خواهید کرد.

خوشخواب بادی 2 نفره اینتکس مدل 64489 یکی از مدل های تخت خواب بادی های شرکت اینتکس به شمار می رود که در سال 2021 تولید و در بازار محصولات بادی در سرتاسر جهان عرضه شده است. این محصول همانند دیگر تخت خواب ها دارای فرم مستطیلی شکل بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ طوسی می باشد. رنگ بدنه آن به گونه ای طراحی شده است که قابل ست شدن با تمامی دکوراسیون ها منزل بوده و می تواند جلوه بسیار خاصی به محل مورد استفاده بدهد. تخت خواب بادی نسب به سایر تخت خواب ها از مزیت های بسیاری بهره مند می باشد. به عنوان مثال یکی از آن مزیت ها، به صرفه بودن قیمت آن است.

بدنه این محصول همچون دیگر محصولات intex از وینیل تولید شده است. وینیل که با نام دیگر PVC  نیز در دنیا شناخته می شود، بهترین گزینه برای تولید محصولات بادی می باشد. قسمت کف خوشخواب بادی از وینیل براق، قسمت دیواره و سطح تخت نیز از وینیل با یک روکش مخمل تولید گردیده است. رویه این محصول نیز همانند اکثر تخت خواب بادی های اینتکس به صورت مواج طراحی شده است. مواج بودن رویه این خوشخواب بادی ارزان سبب ضد تعریق شدن آن شده و باعث می شود تا از عرق کردن بدن در هنگام خواب جلوگیری بنماید. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده است از طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 56 سانتی متر. تحمل وزن آن نیز 273 کیلوگرم بوده و وزن خوشخواب در حالت بسته بندی چیزی نزدیک به 15 کیلوگرم است.

با وجود ساک حملی که درون بسته بندی این محصول قرار داده شده است، عمل حمل و جابجایی خوشخواب بادی دو نفره اینتکس بسیار راحت و آسان می باشد. از دیگر اقلام همراه این محصول می توان به پمپ بادی قرار داده شده بر روی بدنه خوشخواب اینتکس اشاره نمود. عملکرد این پمپ باد برقی به صورت دمنده و مکنده بوده که به افراد امکان راه اندازی و یا جمع آوری خوشخواب بادی را می دهد. شما می توانید برای خرید خوشخواب بادی و یا مشاهده قیمت خوشخواب بادی به سایت نمایندگی اینتکس مستر اینتکس مراجعه بنمایید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
15 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
پمپ باد برقی دوکاره
دارای برچسب تعمیرات
ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...