تخت بادی

خوشخواب بادی یک نفره اینتکس مدل 64487

از {{model.count}}

intex 64487 two person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

خوشخواب بادی یک نفره اینتکس مدل 64487 یکی دیگر از محصولات بادی جدید شرکت اینتکس می باشد که از تکنولوژی FiberTech برخوردار بوده و بر روی بدنه خود از یک عدد پمپ باد برقی نیز برخوردار می باشد. این خوشخواب بادی ارزان تولید شده از وینیل با رویه مخمل می باشد. از قابلیت های آن می توان به ضد تعریق بودن آن اشاره کرد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

خوشخواب بادی یک نفره اینتکس مدل 64487 یک محصول استاندارد و کاربردی از سری تولیدات intex می باشد که در واقع یک تخت بادی ارزان در میان تخت خواب بادی های این شرکت محسوب شده و می تواند جایگزینی مناسب برای تخت خواب های چوبی و یا فلزی باشد. چرا که از نظر اقتصادی به صرفه بوده و قابل استفاده در هر فضایی می باشد. تخت خواب بادی 1 نفره اینتکس همانند سایر تخت خواب ها دارای فرم مستطیلی شکل می باشد و رنگ بدنه آن نیز همانطور که در تصاویر پیداست به رنگ طوسی است. بر روی سطح این خوشخواب شیار هایی طراحی شده است که سبب مواج شدن تخت خواب شده و این امر موجب ضد تعریق شدن محصول می گردد. در واقع این قابلیت باعث جلوگیری از عرق کردن بدن افراد به هنگام استراحت بر روی تخت می شود.

از مزیت های دیگر این خوشخواب بادی تک نفره می توان به طبی بودن آن اشاره نمود. این محصول وسیله ای مناسب برای استراحت افراد بیمار و یا سالمند بوده که می تواند درد ها عضلانی ان ها را تسکین ببخشد. همچنین می تواند از دچار شدن به درد هایی نظیر گردن درد و کمرد درد نیز پیشگیری بنماید. جنس بدنه این محصول همانند دیگر محصولات بادی اینتکس تولید شده از وینیل می باشد. وینیل متریالی با کیفیت بالا و بهترین گزینه برای تولید محصولات بادی به شمار می رود. چرا که از مقاومت خوبی در مقابل فشار برخوردار بوده و همینطور قابل تعمیر نیز می باشد. قسمت کف خوشخواب بادی اینتکس از وینیل براق و دیواره و سطح آن نیز از وینیل با رویه مخمل تولید شده است. براق بودن کف این محصول به منظور تمیز کاری راحت و آسان طراحی گردیده است.

بر روی بدنه این خوشخواب یک عدد پمپ باد برقی نیز تعبیه شده است که با وجود آن می توان به راحتی محصول را راه اندازی نمود. ابعاد آن نیز تشکیل شده از طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر می باشد. تحمل وزن این خوشخواب 136 کیلوگرم بوده و وزن بسته بندی آن 11 کیلوگرم است. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و یا خرید خوشخواب بادی اینتکس و همینطور اطلاع از قیمت خوشخواب بادی و سایر محصولات بادی اینتکس با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس تماس حاصل نموده و یا به وبسایت مستر اینتکس مراجعه بنمایید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
11 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
پمپ باد دوکاره
رویه مواج ضدتعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...