لوازم یدکی استخر پیش ساخته

حوضچه استخر پیش ساخته اینتکس مدل 29080

از {{model.count}}

intex 29080 foot bath

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حوضچه استخر پیش ساخته اینتکس، از سری لوازم جانبی پر کاربرد عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت ضد عفونی کردن پا هنگام ورود و خروج به استخر مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول ظرفیت 3 لیتری داشته و امکان اتصال به پایه انواع نردبان استخر پیش ساخته را خواهد داشت.

حوضچه استخر پیش ساخته اینتکس یکی از لوازم جانبی کاربردی برای ضد عفونی کردن پا جهت ورود و خروج از استخر بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در واقع فضایی برای پر کردن مواد ضد عفونی جهت استفاده از استخر فراهم ساخته که ظرفیت آن به 3 لیتر می رسد. از ویژگی های این حوضچه استخر پرتابل اینتکس می توان به کف عاج دار جهت جلوگیری از ایجاد سطح لغزنده و همچنین قابلیت اتصال پایه نردبان استخر پیش ساخته به خود اشاره کرد.

ابعاد این محصول 56 در 46 در 9 سانتی متر بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 600 گرمی عرضه می شود. برای خرید حوضچه استخر پیش ساخته اینتکس می توانید سفارش خود را به روش تلفنی و یا آنلاین در نمایندگی اینتکسثبت سفارش کنید.

وزن
۶۰۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...