شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا کودک بست وی مدل 36306

از {{model.count}}

bestway 36306 baby inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا کودک بست وی مدل 36306 در دو طرح قو و فلامینگو توسط شرکت bestway طراحی و تولید شده است. این محصول نیز از وینیل تولید شده و دارای کیفیت بدنه بسیار خوبی می باشد. قطر آن 61 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 58 سانتی متر است. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را به همراه تصاویر آن مشاهده بفرمایید.

حلقه شنا کودک بست وی مدل 36306 یک حلقه بادی شنا، طراحی و تولید شده برای کودکان می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و در بازار عرضه شده است. این محصول از سری محصولات بادی سال 2022 شرکت بست وی به شمار می رود و تا به امروز توانسته است به وسیله طراحی زیبا و کیفیت بسیار خوب، فروش خیلی خوبی را تجربه کرده و رضایت اکثر خریداران را جلب بنماید. این حلقه شنا ارزان در دو طرح قو و فلامینگو طراحی شده است. حلقه شنا طرح قو، دارای بدنه ای سفید بوده و قسمت حلقه آن دارای طرح اکلیلی شکل می باشد. حلقه شنا طرح فلامینگو نیز همانند طرح قو از بدنه اکلیلی شکل برخوردار بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ صورتی است.

جنس هر دوی این محصول ها از وینیل می باشد. این متریال دارای دوام بالایی در برابر تابش مستقیم خورشید است و می توان سالین سال از این محصول استفاده نمود. حلقه شنا، یک وسیله کاربردی و تفریحی بسیار خوب برای تفریحات آبی کودکان به شمار می رود که علاوه بر فراهم کردن موجبات تفریح آن ها، می تواند وسیله آموزشی بسیار مناسبی نیز باشد. ابعاد این تیوپ شنا کودک عبارت می باشد از قطر: 61 سانتی متر و ارتفاع: 58 سانتی متر. همچنین این محصول از تحمل وزن خوبی برخوردار بوده و مناسب کودکان می باشد. شما می توانید برای خرید تیوپ شنا کودک به سایت فروشگاه اینتکس مستر اینتکس مراجعه کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران مار در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۶۱ سانتی متر
ارتفاع
۵۸ سانتی متر
تحمل وزن
۳۰ کیلوگرم
وزن
۴۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدپوسیدگی در برابر آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...