شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا کودک بست وی طرح میکی موس مدل 91004

از {{model.count}}

bestway 91004 baby inflatable swim ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا کودک بست وی طرح میکی موس مدل 91004 یکی از محصولات تفریحات آبی برای کودکان می باشد که از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده و وسیله ای مناسب برای اوقات فراغت آن ها به شمار می رود. این تیوپ بادی شنا تولید شده از وینیل می باشد که در ادامه می توانید اطلاعات دقیق آن را مشاهده بفرمایید.

حلقه شنا کودک بست وی طرح میکی موس مدل 91004 یکی از لوازم شنا و تفریحات آبی تولید شده برای کودکان توسط شرکت بست وی می باشد که اخیرا وارد بازار شده است. این محصول دارای طرح میکی موس بوده که برای کودکان، مخصوصا کودکان دختر، از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول یک وسیله کمکی بوده که می تواند به کودکان در یادگیری شنا کمک کند. همچنین این حلقه بادی شنا یک وسیله تفریحی به شمار می رود و می تواند کودکان و یا بزرگسالان را داخل استخر سرگرم نموده و آن ها را در سپری کردن اوقات فراغتی پر نشاط همراهی کند.

این تیوپ شنا ارزان بست وی تولید شده از وینیل می باشد. متریال به کار رفته در این محصول دارای ضخامت بالایی بوده که همین امر بالطبع سبب بالا رفتن مقاومت آن شده است و باعث می شود تا سالیان سال بتوان از آن بهره برد. این محصول قابل استفاده در تمامی مکان های آب از جمله استخر، استخر پیش ساخته، دریا، دریاچه و ... می باشد. این محصول مناسب کودکان 3 تا 6 سال طراحی شده است. این حلقه شنا دارای قطر: 56 سانتی متر بوده و وزن آن 140 گرم می باشد. وزن سبک و ابعاد بسته بندی کم حجم ان سبب می شود تا بتوان عمل حمل و جابجایی آن را به راحتی انجام داد. شما می توانید این محصول را به همراه قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکسخریداری بنمایید.

قطر
۵۶ سانتی متر
تحمل وزن
۴۰ کیلوگرم
وزن
۱۴۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان ۳ تا ۶ سال
بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...