شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل 59258

از {{model.count}}

intex 59258 ring inflatable floating

تعداد
نوع
231,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی کودک تولید شده توسط شرکت اینتکس در سه رنگبندی مختلف مناسب برای تفریحات آبی سنین کودکان در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها به همراه دو دستگیره متصل به بدنه در نمایندگی اینتکس

حلقه شنا بادی کودک با طرح ساده و بدنه تک رنگ یکی از پر فروش ترین حلقه شنا بادی و تیوپ بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای سنین کودکان و نوجوانان جهت تفریحات آبی در استخر ها عرضه شده است. این محصول طراحی و ساختار بسیار ساده ای داشته و در سه رنگبندی شاد و جذاب تولید شده است. تنها ویژگی در طراحی این حلقه شنا بادی کودک وجود دو دستگیره پلاستیکی روی بدنه اصلی بوده که برای تعادل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول توسط یک دریچه باد و توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی و باد زدن خواهد بود. گفتنی است که کوچکترین پمپ باد اینتکس نیز برای راه اندازی این کالا پاسخگو خواهد بود. 

تیوپ بادی کودک اینتکس دارای قطر 76 سانتی متر با تحمل وزن 25 کیلوگرم بوده که امکان استفاده برای سنین زیر 12 سال را فراهم می سازد. البته به دلیل متریال خوب این کالا مقدار تحمل وزن نیز می تواند تا 5 الی 10 کیلوگرم افزایش داشته باشد. به کار بردن متریالی از نوع پلاستیک PVC وینیل برای تولید این حلقه بادی شنا باعث شده تا وزن و حجم بسیار کمی بخصوص در حالت جمع شده به خود بگرد. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب استخر مقاوم بوده اما گزینه مناسبی برای استفاده در آب های آزاد نخواهد بود. همچنین به دلیل نوع جنس بدنه خود امکان تعمیر آن پس از آسیب های احتمالی توسط بسته تعمیرات محصولات بادی وجود خواهد داشت. برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل ساده کافیست به وبسایت نمایندگی مستر اینتکس مراجعه نموده و با ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

قطر
76 سانتی متر
تحمل وزن
25 کیلوگرم
وزن
270 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تفریحات داخل استخر
دارای دو دستگیره پلاستیکی
مناسب سنین زیر 12 سال
دارای سه رنگبندی مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...