شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی نوجوان بست وی مدل 36305

از {{model.count}}

bestway 36305 inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی نوجوان بست وی با طرح اسب دریایی یکی از جدید ترین حلقه بادی تفریحی برای نوجوانان بالای 10 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت ساخت خوبی در برابر قیمت خود بوده و مناسب استفاده در استخر ها خواهد بود.

حلقه شنا بادی نوجوان بست وی، یکی از جدید ترین مدل های تولید شده از سری لوازم شنا و تفریحات آبی بوده که در طرح اسب دریایی توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است. این محصول دارای فضایی برای قرار گیری بدن بوده و بهترین گزینه برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها خواهد بود. ابعاد باد شده آن برابر با (طول: 115 سانتی متر، عرض: 104 سانتی متر) بوده و حداکثر تا مقدار 45 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت بنابراین بهترین گزینه برای استفاده سنین بالای 10 سال خواهد بود. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن سبک 600 گرمی عرضه می شود.

جنس بدنه از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه تولید شده که متریال سبک و منعطف محسوب می شود به همین دلیل امکان جمع شدن در ابعاد بسیار کوچکتر را خواهد داشت. این متریال در برابر دما و فشار آب مقاوم بوده و می توانید با خیالی آسوده در برابر نور آفتاب استفاده کنید. جهت راه اندازی آن می توانید از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید. برای خرید حلقه شنا بادی نوجوان بست وی می توانید به مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس و یا به صورت حضوری اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
۱۱۵ سانتی متر
عرض
۱۰۴ سانتی متر
تحمل وزن
۴۵ کیلوگرم
وزن
۶۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
بدنه براق
ضد حساسیت
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...