شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی بزرگسال بست وی مدل 36153

از {{model.count}}

bestway 36153 swim ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی بزرگسال بست وی مدل 36153 از جدیدترین و زیبا ترین لوازم شنا و تفریحات آبی تولید شده شرکت bestway می باشد که تولید سال 2020 این شرکت بوده و تولید شده از وینیل است. در ادامه جزئیات دقیق تری از این محصول قرار داده شده است.

حلقه شنا بادی بزرگسال بست وی مدل 36153 محصولی جدید، منحصر به فرد و کاربردی می باشد که قابل استفاده درون استخر هاريال استخر پیش ساختهريال دریا و دریاچه می باشد که کودکان، بزرگسالان و نوجوانان می توانند به وسیله آن به تفریحات آبی پرداخته و بر روی آب استراحت بنمایند و یا این که به کمک این محصول به تمرین شنا و یادگیری آن بپردازند. رنگ بدنه این محصول تشکیل شده از رنگ های بسیار جذابی همچون آبی تیره، آبی فیروزه ای و بنفش می باشد که ترکیب این سه رنگ در کنار هم و با وجود رنگ بنفش، هارمونی رنگ بسیار زیبایی را پدید آورده است.

قطر این حلقه شنا بادی 91 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 20 سانتی متر می باشد. قطر این محصول به گونه ای بوده که علاوه بر نوجوانان، بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده بنمایند. وزن بسته بندی این محصول 50 گرم بوده که از سری حلقه شنا ها با وزن بسیار سبک می باشد و همین امر سبب می شود تا بتوان به راحتی آن را جابجا نمود. ابعاد بسته بندی حلقه بادی نیز تشکیل شده است از ابعادی همانند 5×17×20 سانتی متر. جنس بدنه این محصول همانند دیگر محصولات بادی بست وی از وینیل تولید شده است و از دوام بسیار خوبی برخوردرا می باشد. شما می توانید این حلقه شنا را از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، با مناسب ترین قیمت و به همراه خدمات پس از فروش خریداری کرده و همینطور برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
91 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
80 کیلوگرم
وزن
50 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب رده سنی +10 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...