شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59262

از {{model.count}}

intex 59262 kids swim ring

تعداد
نوع
275,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59262 شناور بادی اینتکس می باشد که دارای قطری برابر با 91 سانتی است که در سه رنگ تولید شده است که هنگام خرید حلقه بادی می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. این محصول از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد.

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59262 اینتکس یک سری محصولاتی تحت عنوان حلقه شنا بادی تولید کرده است که در استخر و دریا و آب های ساکن می توانید از آن استفاده کنید. اینتکس یکی از تولیدکنندگان انواع حلقه های شنا می باشد که محصولاتی با کیفیت و با طراحی های زیبایی را روانه بازار کرده است وتوانسته نظر بسیاری از افراد را نسبت به خودش جلب کند. این حلقه شنا دارای طراحی و ساختاری ساده است که به راحتی می تواند نظر هر کسی را نسبت به خودش جلب کند. 

جنس بدنه ی این محصول از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار، پارگی و یا آسیب دیدگی از خودش نشان میدهد، البته شایان ذکر است که این پی وی سی قابلیت تعمیر مجدد را نیز دارد. ابعاد این حلقه بادی استخر برابر است با 91 سانتی متر به قطر که ابعادی مناسب برای حلقه شنا بادی می باشد. در هنگام خرید حلقه شنا بادی می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

این محصول در 3 رنگ ساخته شده است که رنگ نارنجی، زرد و قرمز که رنگ های بسیار زیاد و شاد می باشد، برای باد کردن این محصول بهتر است از پمپ باد مخصوص اینتکس استفاه کنید. برای خرید حلقه شنا بادی می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
91 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
85 کیلوگرم
وزن
300 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان و بزرگسالان
دارای رنگبندی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...