شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی اینتکس طرح دونات مدل 56262

از {{model.count}}

intex 56262 donut inflatable floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی در طرح دونات یکی از انواع شناور بادی بزرگ تولید شده توسط شرکت اینتکس با طراحی و رنگ بسیار زیبا و قابل استفاده برای سنین کودکان بالای 9 سال و بزرگسالان در نمایندگی اینتکس

حلقه شنا بادی اینتکس با طرح دونات یکی از شیک ترین شناور بادی تفریحی برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این حلقه بادی اینتکس یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین مدل های تولید شده به دلیل داشتن طراحی شیک و زیبا محسوب می شود. از نظر طراحی و ساختار بدنه تفاوت خاصی میان این حلقه بادی با مدل های دیگر شرکت اینتکس نبوده و تنها از نظر طرح ظاهری متفاوت می باشد. ساختار رویه آن به صورت ساده بوده و هیچ نوع دستگیره ای با وجود داشتن ابعاد بزرگ ندارد.

این محصول دارای قطر 114 سانتی متر بوده که در حالت باد شده این قطر را به خود می گیرد از همین رو قابل استفاده برای سنین بالای 9 سال با داشتن تحمل وزن 120 کیلوگرمی می باشد. این مقدار تحمل وزن نشان دهنده کیفیت ساخت خوب این حلقه بادی استخر اینتکس می باشد. جنس بدنه و متریال در نظر گرفته شده برای آن از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که رایج ترین متریال مورد استفاده در انواع شناور بادی و محصولات بادی می باشد. این نوع متریال دارای وزن سبک و مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد.

از ویژگی های بسیار خوب در این نوع جنس بدنه می توان به انعطاف پذیری بالای آن جهت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر به منظور حمل راحت و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد توسط بسته تعمیران محصولات بادی اینتکس اشاره کرد. برای راه اندازی این کالا کافیست با تهیه کردن یک پمپ باد محصولات بادی از فروشگاه مستر اینتکس این کالا را راه اندازی کنید. برای این کار کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده روی بدنه اصلی نازل پمپ باد متناسب با آن را متصل کرده و سپس تا زمانی شکل و استحکام لازم را گرفته عمل باد زدن را ادامه داد. برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس با طرح دونات کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
114 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
وزن
1 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 9 سال
قابل استفاده برای بزرگسالان
مناسب برای آب های کم عمق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...