شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی نوجوان بست وی مدل 36024

از {{model.count}}

bestway 36024 inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی نوجوان بست وی با طراحی بدنه ساده، از ارزان ترین لوازن شنا و تفریحات آبی برای سنین بالای 8 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این حلقه شنا بادی دارای سه رنگبندی مختلف بوده و مناسب استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها خواهد بود.

حلقه بادی نوجوان بست وی مناسب برای تفریحات آبی در استخر ها، تولید شده در سه رنگبندی مختلف بوده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد. این محصول به صورت ساده طراحی شده و از متریال پلاستیک PVC وینیل نرم تولید شده است. PVC رنگی به کار برده شده در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب در زمان استفاده مقاوم بوده تا خیالی مصرف کنندگان را بابت این موضوع راحت کند. این کالا دارای قطر 76 سانتی متر و تحمل وزن 45 کیلوگرمی می باشد از همین رو می تواند برای سنین بالای 8 سال مورد استفاده قرار بگیرد. محصولی که در یک پکیج بسته بندی نایلونی با وزن 200 گرم عرضه شده و توسط انواع پمپ باد کوچک محصولات بادی قابل راه اندازی می باشد. برای خرید حلقه بادی نوجوان بست وی در سه رنگبندی مختلف می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۷۶ سانتی متر
تحمل وزن
۴۵ کیلوگرم
وزن
۲۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب نوجوانان
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...