شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی شنا دستگیره دار بست وی مدل 36125

از {{model.count}}

bestway Inflatable swimming ring model 36125

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی شنا دستگیره دار بست وی مدل 36125 یک محصول با کیفیت از شرکت بست وی می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت از جنس وینیل ضدحساسیت و مقاوم در برابر آفتاب و پوسیدگی می باشد که در ادامه توضیحات و مشخصات تکمیلی این محصول را مشاهده خواهید کرد.

حلقه بادی شنا دستگیره دار بست وی یک محصول با کیفیت از برند Bestway می باشد که بدنه آن از وینیل (PVC) ضخیم و با کیفیت تهیه شده است و می تواند یک محصول ایمن برای تفریحات آبی تمام سنین باشد. علاوه بر ضخامت می توان به مقاومت بدنه در برابر تابش مستقیم نور خورشید اشاره نمود که باعث بروز مشکلی و یا پوسیدگی نخواهد شد. از دیگر نقاط مثبت این تیوپ بادی بست وی می توان به دو دستگیره تعبیه شده در دو طرف این محصول اشاره نمود که می تواند برای استفاده بعنوان صندلی بادی روی آب نیز به شما کمک بسزایی نماید.

در بسته بندی این حلقه شنا یک برچسب تعمیرات نیز قرار دارد که به کمک آن می توانید در صورت بروز مشکل برای محصول، به کمک این برچسب محل مورد نظر را علامتگذاری نموده و یا حتی بصورت اضطراری آن را تعمیر نمایید و برای مدت کوتاهی از آن استفاده نمایید تا در زمان مناسب اقدام به تعمیر آن نمایید. دریچه باد تعبیه شده برای محصول نیز بصورت استاندارد بوده و می توانید حلقه شنا را به کمک تمامی پمپ بادهای شرکت اینتکس و یا بست وی باد نموده و در صورت داشتن هرگونه پمپ، نیاز به تهیه مجدد آن نخواهید داشت. 

قطر
119 سانتی متر
ارتفاع
47 سانتی متر
تحمل وزن
80 کیلوگرم
وزن
700 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...