شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی شناور بست وی مدل 43509

از {{model.count}}

bestway 43509 inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی شناور بست وی یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین شناور بادی گرد پشتی دار عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای سنین مختلف قابل استفاده می باشد. این محصول طراحی ظاهری بسیار زیبا و فانتری داشته و برای تعادل و راحتی بیشتر از یک پشتی بادشو سرخود و دو دستگیره پلاستیکی بهره می برد.

حلقه بادی شناور بست وی مناسب سنین نوجوانان، یکی از جدید ترین شناور بادی استخری عرضه شده برای تفریحات آبی تابستانی محسوب می شود. حلقه بادی استخر کودک و نوجوان بست وی طراحی بدنه گرد به همراه یک تیکه گاه بادشو متصل به خود داشته تا محلی راحت و نرم برای نشستن و شناور ماندن روی آب ایجاد کند. این حلقه بادی ارزان بست وی در واقع تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده به همین دلیل در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این محصول دارای دو دستگیره تعادل نیز بوده که روی لبه بدنه اصلی تعبیه شده است.

ابعاد حلقه بادی شناور پشتی دار برابر با (قطر: 117 سانتی متر) بوده و تا 90 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل خواهد کرد. این مقدار ابعاد و تحمل وزن امکان استفاده برای تمامی سنین را فراهم ساخته و جای نگرانی بابت استفاده برای سنین بزرگسال نخواهد بود. شناور بادی پشتی دار بزرگسال در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 1 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید حلقه بادی شناور بست وی با تکیه گاه بادشو می توانید به صورت تلفنی، حضوری و یا آنلاین در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

قطر
۱۱۷ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب همه سنین
دارای تکیه گاه بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...