شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی دستگیره دار بست وی مدل 36057

از {{model.count}}

bestway 36057 inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی دستگیره دار بست وی یکی از با کیفیت ترین و جدید ترین شناور بادی گرد عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی در استخر ها تولید گشته است. این محصول برای کودکان بالای 3 سال قابل استفاده بوده و از قطر 76 سانتی متر برخوردار است.

حلقه بادی دستگیره دار بست وی با طرح عینک آفتابی، یکی از جدید ترین شناور بادی تفریحی برای کودکان بالای 3 سال بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت ساخت بالا نسبت به قیمت خود بوده و از قطر 76 سانتی متری بهره مند می باشد از همین رو تا 45 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. این کالا توسط کوچکترین پمپ باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

حلقه بادی استخری کودک بست وی تولید شده از متریال PVC وینیل بوده که در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم می باشد. این متریال رویه نرم و راحتی داشته و به دلیل انعطاف بالا در ابعاد بسیار کوچکتری جمع می شود. گفتنی است که از این حلقه شنا بادی بهتر است در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها استفاده شود. این کالا دارای وزن بسته بندی 400 گرمی می باشد. برای خرید حلقه بادی دستگیره دار کودک بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۷۶ سانتی متر
تحمل وزن
۴۵ کیلوگرم
وزن
۴۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...