شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی تفریحی اینتکس مدل 57510

از {{model.count}}

intex 57510 kiddie toy ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی تفریحی کودک اینتکس یکی از مهیج ترین اسباب بازی بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در استخر ها و روی زمین کاربرد خواهد داشت. این محصول شامل سه حلقه بادشو به هم متصل شده و سه دیسک بادشو بوده و برای تفریحات سنین بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد.

حلقه بادی تفریحی اینتکس یکی از انواع اسباب بازی بادی تولید شده برای استفاده داخل آب و خشکی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول برای بازی های روزمره در فضای باز ساخته شده و هم امکان استفاده در آب های کم عمق مانند استخر ها و هم روی زمین را به راحتی فراهم می سازد. پکیج بسته بندی آن شامل سه حلقه بادشو با قابلیت ایستادن روی زمین بوده و سه دیسک بادی برای پرتاب دارد. هر سه حلقه بادشو به هم متصل بوده و توسط یک دریچه باد راه اندازی می شود.

ابعاد راه اندازی شده حلقه بادی بازی اینتکس برابر با (طول: 178 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 104 سانتی متر) بوده و وزن بسته بندی 1.8 کیلوگرمی دارد تا به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل باشد. جنس و متریال ساخت آن از پلاستیک PVC وینیل بوده که متریالی سبک و منعطف محسوب می شود. این نوع جنس بدنه بر خلاف تصور افراد، در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم بوده بنابراین می توانید با خیالی راحت در فضای باز استفاده کنید. این کالا برای تفریحات سنین بالای 3 سال مناسب خواهد بود. برای خرید حلقه بادی تفریحی اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.

طول
۱۷۸ سانتی متر
عرض
۱۰۲ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۴ سانتی متر
تحمل وزن
۱.۸ کیلوگرم
وزن
۱.۲ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای 3 عدد دیسک بادی
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...