شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی بزرگسال بست وی مدل 36239

از {{model.count}}

bestway 36239 inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی بزرگسال بست وی یکی از پر فروش ترین و جدید ترین لوازم شنا بادی برای استفاده در آب های کم عمق و آرام بوده که توسط نمایندگی اینتکس در دو رنگبندی مختلف عرضه می شود. این محصول برای سنین بالای 12 سال و همچنین بزرگسالان قابل استفاده خواه بود.

حلقه بادی بزرگسال بست وی تولید شده در دو رنگبندی مختلف با طرح استوایی، یکی از جدید ترین حلقه شنا بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای سنین بالای 12 سال بخصوص برای بزرگسالان عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت ساخت خوبی نسبت به قیمت خود بوده و از متریال PVC وینیل دو لایه بهره مند می باشد از همین رو در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود.

این کالا در حالت باد شده قطر 119 سانتی متری با تحمل وزن 80 کیلوگرم داشته و وزن بسته بندی 560 گرمی دارد به همین دلیل به سادگی در مسافرت ها قابل حمل و استفاده خواهد بود. جهت باد زدن به این محصول می توانید از کوچکترین پمپ باد دستی مخصوص محصولات بادی برای راه اندازی استفاده کنید. برای خرید حلقه بادی شنا بزرگسال می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری به نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

قطر
۱۱۹ سانتی متر
تحمل وزن
۸۰ کیلوگرم
وزن
۵۶۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...