شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی استخر کودک اینتکس مدل 56205

از {{model.count}}

intex 56205 swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی استخر کودک در طرح های مختلف با قطر 51 سانتی متر محصولی تفریحی و ارزان قیمت برای کودکان 3 تا 6 سال که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این حلقه شنا بادی مناسب آب های کم عمق و آرام تولید شده و استفاده از آنها در آب های آزاد مناسب نخواهد بود.

حلقه بادی استخر کودک محصولی از شرکت اینتکس در طرح های مختلف که جهت تفریحات آبی تابستانی سنین 3 الی 6 سال در آب های کم عمق توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است. این محصول طراحی و ساختار بدنه گرد و ساده ای داشته اما از نظر ظاهری تنوع بالایی دارد تا بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس سلایق خود افزایش پیدا کند. قطر باد شده این حلقه شنا اینتکس برابر با 51 سانتی متر بوده و قادر است تا 25 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند بنابراین آناتومی بدن کودکان بین 3 الی 6 سال در استفاده از این حلقه بادی مهم خواهد بود.

جنس و متریال ساخت این حلقه بادی از پلاستیک PVC وینیل بوده که علاوه بر داشتن وزن بسیار سبک 120 گرمی، به دلیل انعطاف بالا دارای حجم و ابعاد بسیار کوچکتری در حالت جمع شده خواهد بود. این نوع جنس بدنه در برابر دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب مقاوم بوده از همین رو می توانید بدون نگرانی در استخر ها فضای باز استفاده نمایید. این کالا توسط کوچکتری پمپ باد محصولات بادی و یا بدون پمپ باد قابل راه اندازی خواهد بود. برای خرید حلقه بادی استخر کودک کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراحعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
51 سانتی متر
تحمل وزن
25 کیلوگرم
وزن
120 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
بدنه ضدحساسیت
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...