شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی استخری بست وی مدل 36121

از {{model.count}}

bestway 36121 inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی استخری بست وی با دو طرح هندوانه و آناناس از جدید ترین حلقه شنا بادی برای سنین بالای 12 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول بهترین گزینه برای تفریحات آبی در استخر ها بوده و می تواند با توجه به تحمل وزن 70 کیلوگرمی خود برای سنین بزرگسال نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

حلقه بادی استخری بست وی تولید شده در دو مدل طرح هندوانه و آناناس، از جدید ترین حلقه شنا بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی سنین بالای 12 سال در آب های آرام و کم عمق مانند استخرها مورد استفاده قرار می گیرد. تولید شدن این محصول در دو طرح متفاوت، بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است. جنس و متریال تولید آن از پلاستیک PVC دولایه بوده که در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود بنابراین بهترین گزینه برای تفریحات تابستانی می باشد. قطر حلقه بادی هندوانه برابر با 119 سانتی متر و قطر طرح آناناس معادل 88 سانتی متر بوده و تا مقدار 70 کیلوگرم تحمل وزن دارد بنابراین برای سنین بزرگسالان نیز قابل استفاده خواهد بود. این محصول در یک پکیج کوچک بسته بندی شده و با وزنی حدود 250 گرم عرضه می شود. برای خرید حلقه شنا بادی بست وی کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۱۱۹ سانتی متر
تحمل وزن
۷۰ کیلوگرم
وزن
۲۵۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
ضدحساسیت و پوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...