جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته ویلایی بست وی مدل 60005

از {{model.count}}

bestway 60005 portable above ground jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته ویلایی بست وی از سری جکوری بادی قابل حمل 2 الی 4 نفره عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفرحیات آبی و آب درمانی سنین بزرگسال تولید شده است. این جکوزی قابل حمل همانند دیگر مدل های عرضه شده دارای دستگاه حباب ساز آب با قدرت بالا، گرم کننده آب، تصفیه فیلتری و پمپ باد بوده و به دلیل ساختار فایبرتک در دیواره ها بدنه ای مقاوم ایجاد کرده تا به راحتی به دیواره ها تکیه دهید.

جکوزی پیش ساخته ویلایی بست وی، از جدید ترین جکوزی بادی تولید شده با بدنه قهوه ای رنگ و طرح بسیار جذاب بوده که جهت استفاده 2 الی 4 نفر به کار می رود. جکوزی پیش ساخته بادی بست وی در واقع با داشتن کیفیت ساخت بالا و امکانات کامل، یک جایگزین بسیار مناسب برای احداث جکوزی بتنی محسوب شده زیرا با هزینه کمتر می توانید یک جکوری پیش ساخته پرتابل و قابل حمل خریداری کنید. این محصول دارای ابعاد باد شده (قطر: 180 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده و می تواند تا مقدار 669 لیتر آب در خود جای دهد. این مقدار آب توسط دستگاه حباب ساز جریان پیدا کرده و به وسیله هیتر یا گرم کننده امکان افزایش دمای آب تا 20 درجه سانتی گراد را خواهد داشت. در کنار این دو دستگاه پر کاربرد، یک پمپ تصفیه فیلتری و یک پمپ باد برای راه اندازی سریع آن در نظر گرفته شده است.

جکوزی پیش ساخته روکار بست وی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده که بدنه ای برزنتی و مقاوم را ایجاد کرده تا در برابر نور آفتاب و همچنین دمای متفاوت آب مقاوم باشد. این متریال در داخل دیواره خود از ساختار فایبرتک برخوردار بوده به همین دلیل فضایی با استحکام بالا برای تکیه دادن ایجاد کرده است. از ویژگی های مهم در این محصول می توان به صفحه کنترل و تنظیم دمای آب و تصفیه آب و همچنین داشتن درپوش و زیرانداز اشاره نمود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 34 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید جکوری پیش ساخته ویلا بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی اقدام به ثبت سفارش کنید.

قطر
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۳۴ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۶۶۹ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...