جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته فضای باز بست وی مدل 60059

از {{model.count}}

bestway 60059 above ground inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته فضای باز بست وی با طراحی بدنه گرد، یکی از بزرگترین مدل های تولید شده از جکوزی بادی قابل حمل بوده که برای استفاده در فضای باز و بسته مورد استفاده قرار می گیرد. این کالا دارای پکیج کاملی از تجهیزات کاربردی از جمله گرم کن آب و دستگاه حباب ساز بوده و فضای داخلی بزرگی را برای استفاده 4 الی 5 نفر فراهم ساخته است.

جکوزی پیش ساخته فضای باز بست وی از جدید ترین جکوزی بادی عرضه شده توسط شرکت بست وی بوده که برای استفاده 4 نفر در سنین بزرگسال تولید شده است. این جکوزی بادی دارای چراغ های داخلی رنگی با جلوه بسیار زیبا بوده که هنگام استفاده در شب، ظاهر زیبایی به فضای بیرونی و داخلی جکوزی مورد نظر خواهد داد. این محصول نیز همانند مدل های مشابه خود طراحی گرد داشته و دارای دستگاه حباب ساز آب، گرم کننده، پمپ تصفیه و پمپ باد برای راه اندازی سریع می باشد. تمامی این دستگاه ها در یک قاب پلاستیکی ضد آب تعبیه شده و توسط صفحه کنترل مخصوص خود قابل تنظیم خواهد بود. گفتنی است که گرم کننده می تواند آب جکوزی را تا مقدار 40 درجه سانتی گراد افزایش دهد. برای تعویض فیلتر پمپ تصفیه نیز کار راحتی را به دلیل در دسترس بودن آن خواهید داشت.

ابعاد جکوزی پیش ساخته روکار بست وی برابر با (قطر: 196 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 908 لیتر آب در خود جای دهد. این مدل حجم و ابعاد بزرگتری نسبت به سایر مدل های گرد داشته بنابراین می تواند برای 5 نفر نیز به صورت نشسته و همزمان استفاده گردد. مهمترین ویژگی در تولید این جکوزی داشتن متریالی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه و ضخیم می باشد. این متریال در دیواره های خود از تکنولوژی فایبرتک برخوردار بوده تا امکان تکیه دادن به آن را داشته باشید. نور آفتاب، فشا و دمای متفاوت آب نیز تمام مواردی بوده که نمی توانند به توجه به کیفیت جنس بدنه، به جکوزی آسیبی وارد کنند. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 40 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید جکوزی پیش ساخته فضای باز بست وی کافیست پس از ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

قطر
۱۹۶ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۴۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۹۰۸ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...