جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته روکار اینتکس مدل 28457

از {{model.count}}

intex 28457 portable inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی پیش ساخته روکار اینتکس از جدید ترین جکوزی بادی آماده و قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای 4 نفر به صورت نشسته تولید شده است. طراحی بدنه به صورت 8 ضلعی بوده و دارای دستگاه حباب ساز با قدرت 1.4 اسب بخار می باشد از همین رو عمل ماساژ با آب را فراهم می سازد. همچنین گرم کن آب، پمپ تصفیه فیلتری و پمپ باد نیز برای این کالا در نظر گرفته شده است.

جکوزی پیش ساخته روکار اینتکس با طراحی بدنه 8 ضلعی، یکی از جدید ترین جکوزی پیش ساخته 2023 عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس محسوب شده که دارای ظرفیت 4 نفره می باشد. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 201 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده به همین دلیل می تواند تا مقدار 795 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین بهترین گزینه برای سنین بزرگسال بخصوص برای آب درمانی خواهد بود. مهمترین ویژگی در این جکوزی بادی داشتن 4 دستگاه بسیار کاربردی بوده که عبارتند از پمپ حباب ساز آب، پمپ تصفیه، پمپ باد و گرم کن.

این 4 دستگاه در یک پکیج ضد آب پلاستیکی تعبیه شده و امکان کنترل دستی و یا از طریق اپلیکیشن مخصوص گوشی موبایل را خواهد داشت. داخل بدنه اصلی 120 عدد حفره آب تعبیه شده که توسط دستگاه حباب ساز با قدرت 1.4 اسب بخار و 4 دریچه آب اصلی عمل حباب سازی را انجام خواهد داد. پمپ تصفیه آن نیز به صورت فیلتری بوده و دارای گرم کن آب با قابلیت افزایش دما بین 10 الی 40 درجه سانتی گراد را خواهد داشت. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده و بدنه ای مشابه با برزنت ایجاد کرده از همین رو در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب مقاوم خواهد بود در نتیجه می توانید با خیالی آسوده در فضای باز نیز استفاده کنید.

روی بدنه دستگاه مرکزی یک صفحه کنترل دستی برای تنظیم فشار و دمای آب تعبیه شده و از طرفی امکان نصب اپلیکیشن آن روی گوشی موبایل برای کنترل از راه دور فراهم خواهد بود. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به داشتن درپوش مخصوص برای حفظ آب در برابر گرد و غبار و زباله ها و وزن بسته بندی 70 کیلوگرمی آن اشاره کرد. جهت خرید جکوزی پیش ساخته روکار اینتکس مدل 2023 می توانید سفارش خود را در سایت نمایندگی اینتکس به روش آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

قطر
۲۰۱ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
۷۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۷۹۵ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...