جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته خانگی بست وی مدل 60018

از {{model.count}}

bestway 60018 portable above ground jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته خانگی بست وی یکی از با کیفیت ترین و بزرگترین جکوزی بادی قابل حمل در طراحی بدنه گرد بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول همانند مدل های مشابه خود از امکانات کاملی مانند دستگاه گرم کننده و حباب ساز بهره برده و به راحتی توسط پمپ باد مخصوص خود راه اندازی می شود.

جکوزی پیش ساخته خانگی بست وی با رنگ قهوه ای، از پر فروش ترین جکوزی بادی پیش ساخته عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت آب درمانی در فضای باز و بسته تولید شده است. این محصول دارای جنس بدنه ای از پلاستیک PVC وینیل با ساختاری ضخیم بوده که از دیواره دو جداره با تکنولوژی فایبرتک بهره مند می باشد در نتیجه امکان تکیه دادن به دیواره ها را فراهم می سازد. این محصول توسط پمپ باد مخصوص خود راه اندازی شده و آب درون آن نیز توسط پمپ تصفیه فیلتری پاک سازی می شود بنابراین نیازی به تعویض های مکرر آب نخواهد بود. اما دو دستگاه مهم در این جکوزی هیتر یا گرم کننده آب و همچنین دستگاه حباب ساز بوده که در یک قاب پلاستیکی ضد آب تعبیه شده اند در نتیجه موجب نصب راحت تر خواهد شد.

ابعاد راه اندازی شده جکوزی پیش ساخته گرد بست وی برابر با (قطر: 195 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده به همین دلیل قادر است تا مقدار 1100 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین می تواند تا 6 نفر را به صورت نشسته در سنین بزرگسال در خود جای دهد. این محصول با توجه به انعطاف بالای بدنه خود در ابعاد کوچکی جمع شده و با داشتن وزن بسته بندی 45 کیلوگرمی خود به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل خواهد بود. برای خرید جکوزی پیش ساخته خانگی بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۱۹۵ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
۴۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۱۱۰۰ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...