جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته حرفه ای بست وی مدل 60066

از {{model.count}}

bestway 60066 portable pure spa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته حرفه ای بست وی یکی از با کیفیت ترین و جدید ترین جکوزی بادی برای آب درمانی و تفریحات آبی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای لوازم اصلی کامل و همچنین لوازم جانبی کاربردی بوده و با توجه به ابعاد و ظرفیت آب خود مناسب برای استفاده 4 نفر در سنین بزرگسال خواهد بود.

جکوزی پیش ساخته حرفه ای بست وی با طراحی گرد، از رایج ترین جکوزی بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای سنین بزرگسال تولید شده است. این محصول بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز و بسته بوده از همین رو با توجه به داشتن امکانات کامل مقرون به صرفه ترین گزینه در برابر احداث جکوزی بتنی محسوب می شود. این جکوزی بست وی دارای گرم کن آب، حباب ساز، پمپ تصفیه فیلتری و همچنین پمپ باد بوده بنابراین نیازی به تهیه هیچگونه لوازم اصلی به صورت مجزا نخواهد بود. از لوازم جانبی دیگری که برای این کالا در نظر گرفته شده می توان به درپوش و کلر زن اشاره کرد.

جکوزی پیش ساخته درمانی بست وی دارای ابعاد باد شده (قطر: 152 سانتی متر، ارتفاع: 61 سانتی متر) بوده و ظرفیت آبی برابر با 805 لیتر خواهد داشت بنابراین گزینه مناسبی برای نشستن 4 نفر در سنین بزرگسال می باشد. جنس و متریال ساخت این محصول از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از فایبرتک در فضای داخل دیواره ها بوده بنابراین بدنه ای مقاوم در برابر دمای متفاوت آب، نور آفتاب و فشار آب ایجاد کرده است. این کالا به دلیل انعطاف بالای متریال خود در ابعاد کوچکی جمع شده و با داشتن وزن بسته بندی 33 کیلوگرمی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل خواهد بود. برای خرید جکوزی پیش ساخته حرفه ای بست وی می توانید با مشاوره گرفتن از نمایندگی اینتکسمحصول خود را خریداری نمایید.

قطر
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۶۱ سانتی متر
وزن
۳۳ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۸۰۵ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...