جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته بست وی مدل 60006

از {{model.count}}

bestway 60006 inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته بست وی مدل 60006 از سری جکوزی بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این جکوزی بادی دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد، جکوزی بادی پیش ساخته بست وی دارای پمپ تصفیه ، پمپ باد، هیتر و حباب ساز می باشد. برای خرید جکوزی پیش ساخته از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

جکوزی پیش ساخته بست وی مدل 60006 از سری جکوزی بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح استخر پیش ساخته و محصولات بادی می باشد که به تازگی جکوزی بادی را در سبد محصولات خود قرار داده است که با استقبال بی نظیری نیز مواجه شد، جکوزی بادی بست وی به گونه ای طراحی شده است که در صورت عدم استفاده به راحتی می توانید آن را جمع آوری کرده و از فضای اشغال شده نهایت استفاده را داشته باشید که یک مزیت نسبت به جکوزی بتنی محسوب می شود، جکوزی بادی بست وی دارای یک سری لوازم همراه است که استفاده از جکوزی را بسیار راحت تر میکند به همراه این جکوزی پیش ساخته پمپ تصفیه آب فیلتری، درپوش، هیتر و حباب ساز عرضه میگردد که دیگر نیازی به خرید لوازم برای جکوزی خود نیستید و این محصول در یک پکیج کامل عرضه میگردد.

ابعاد این جکوزی پیش ساخته بست وی برابر است با 180 سانتی متر به قطر و 66 سانتی متر به ارتفاع است که ابعادی مناسب برای جکوزی بادی می باشد و آن را می توانید در داخل منزل، حیاط، باغ ویلا نیز استفاده کنید. جنس بدنه این جکوزی پیش ساخته بست وی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول در برابر فشار و دمای آب مقاومت بالایی از خودش نشان میدهد. برای خرید این جکوزی پیش ساخته می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
33 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
695 لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...