جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته برزنتی بست وی مدل 60019

از {{model.count}}

bestway 60019 inflatable portable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته برزنتی بست وی یکی از با کیفیت ترین و بهترین جکوزی بادی آماده و قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در فضای باز و بسته برای سنین بزرگسال تولید شده است. این محصول دارای امکانات کاملی از جمله گرم کن و دستگاه حباب ساز آب بوده و راحتی در کوتاه ترین زمان راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرد.

جکوزی پیش ساخته برزنتی بست وی با ساختار گرد، یکی از با کیفیت ترین جکوزی بادی عرضه شده توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی و آب درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. جکوزی پیش ساخته به دلیل داشتن قابلیت حمل و جا به جایی در کنار کیفیت ساخت بالای خود در واقع جایگزین مقرون به صرفه ای برای احداث جکوزی بتنی محسوب می شود از همین رو فروش و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این محصول تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده و از تکنولوژی فایبرتک در داخل دیواره ها استفاده شده تا محلی مطمئن برای تکیه دادن ایجاد کند. این متریال در برابر دما و فشار آب و از طرفی در برابر نور آفتاب مقاوم بوده در نتیجه می توانید با خیالی راحت در فضای باز استفاده نمایید.

ابعاد جکوزی پیش ساخته ویلایی بست وی برابر با (قطر: 196 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده و دارای ظرفیت آب 916 لیتر می باشد به همین دلیل می تواند به راحتی تا 4 نفر در سنین بزرگسال را در خود به صورت نشسته جای دهد. از مهمترین خصوصیت های این جکوزی بادی می توان به داشتن دستگاه حباب ساز آب، هیتر یا گرم کننده آب با قابلیت افزایش دما تا 40 درجه سانتی گراد، پمپ تصفیه فیلتری و پمپ باد اشاره کرد. هر 4 دستگاه در یک قاب پلاستیکی ضد آب و مقاوم تعبیه شده و توسط صفحه کنترل بیرونی به راحتی قابل تنظیم می باشند. این کالا به همراه خود یک درپوش و یک کلر زن داشته و در یک پکیج با وزن بسته بندی 45 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید جکوزی پیش ساخته برزنتی بست وی کافیست سفارش خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۱۹۶ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
۴۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۹۱۶ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...