جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته بادی بست وی مدل 60065

از {{model.count}}

bestway 60065 inflatable portable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته بادی بست وی با طراحی ظاهری جدید و کیفیت ساخت بالا، از پر طرفدار ترین محصولات بادی در زمینه آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان قابل استفاده می باشد. این محصول به راحتی قابل راه اندازی و نصب در فضای باز و بسته بوده و امکان گرم کردن آب آن را توسط دستگاه هیتر خواهید داشت.

جکوزی پیش ساخته بادی بست وی با طراحی بدنه زیبا و جدید از سری جکوزی پیش ساخته پرتابل عرضه شده توسط شرکت بست وی بوده که برای اهداف مختلفی از جمله تفریحات آبی، آب درمانی و ریلکس کردن در آب تولید شده است. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 180 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده که ابعاد استاندارد برای استفاده 4 نفر به صورت نشسته در سنین بزرگسال محسوب می شود. با توجه به ابعاد و حجم داخلی، ظرفیت آب این جکوزی گرد بست وی برابر با 669 لیتر خواهد بود.

از امکانات بسیار مهم و کاربردی در این جکوزی می توان به داشتن دستگاه حباب ساز آب، گرم کننده آب با قابلیت افزایش دما تا 40 درجه سانتی گراد، پمپ تصفیه آب فیلتری و پمپ باد اشاره کرد. این دستگاه ها در یک قاب پلاستیکی مقاوم، ضد ضربه و ضد آب تعبیه شده و از یک صفحه کنترل برای تنظیم دستگاه های داخلی بهره مند می باشد. این قاب توسط دریچه های آب و هوای تعبیه شده به همراه شلنگ های مخصوص خود به راحتی به بدنه اصلی جکوزی مورد نظر قابل اتصال خواهد بود. جکوزی پیش ساخته روکار بست وی تولید شده از متریال PVC وینیل سه لایه و ضخیم بوده که از ساختار فایبرتک برای فضای داخل دیواره ها استفاده شده است به همین دلیل امکان تکیه دادن به دیواره های آن فراهم خواهد بود.

این متریال در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و از طرفی به دلیل داشتن انعطاف بالا در ابعاد کوچکی جمع می شود در نتیجه در یک پکیج با وزن بسته بندی 36 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید جکوزی پیش ساخته بادی بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس و یا به روش تلفنی کالای خود را خریداری نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

قطر
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۳۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۶۶۹ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...