جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته بادی بست وی مدل 60055

از {{model.count}}

bestway 60055 portable inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته بادی بست وی با ظرفیت 4 نفر، یکی از با کیفیت ترین و بهترین جکوزی بادی قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای فضای باز و بسته مورد استفاده قرار می گیرد. این جکوزی دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی به همراه لوازم جانبی اصلی از جمله گرم کن آب و دستگاه حباب ساز بوده به همین دلیل به عنوان جایگزین مقرون به صرفه انواع جکوزی بتنی محسوب می شود.

جکوزی پیش ساخته بادی بست وی با ظرفیت 2 الی 4 نفره، یکی از حرفه ای ترین محصولات بادی در زمینه تفریحات آبی بوده که به عنوان جایگزین مقرون به صرفه انواع جکوزی بتنی عرضه می شود. این محصول در طرح های مختلفی از نظر ظاهری عرضه شده و از طرفی داشتن ابعاد و ظرفیت متفاوت بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش داده است. این جکوزی بادی پرتابل نیز با داشتن ابعاد باد شده (قطر: 180 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) می تواند تا مقدار 669 لیتر آب در خود جای دهد. این محصول بدنه ای تولید شده از PVC وینیل سه لایه با ساختار فایبرتک در دیواره های خود داشته به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر فشار و دمای متفاوت آب، نور آفتاب و ساییدگی های سطحی خواهد داشت.

مهمترین خصوصیت های جکوزی پیش ساخته بست وی داشتن دستگاه حباب ساز آب، پمپ تصفیه فیلتری، پمپ باد و گرم کننده آب بوده که همگی در یک پکیج تعبیه شده و توسط صفحه کنترل مخصوص خود قابل تنظیم می باشند. از ویژگی های این جکوزی می توان به قابلیت گرم کردن آب تا حداکثر دمای 40 درجه سانتی گراد، قابلیت تعویض فیلتر پمپ تصفیه و همچنین امکان نصب اپلیکیشن مخصوص موبایل جهت تنظیمات دستگاه های جکوزی از راه دور اشاره کرد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 27 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید جکوزی پیش ساخته بادی بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی اقدام کنید.

قطر
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۲۷ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۶۶۹ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...