جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته بادی بست وی مدل 60027

از {{model.count}}

bestway 60027 inflatable portable outdoor jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته بادی بست وی مدل آجری، یکی از جدید ترین جکوزی پیش ساخته آماده تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که به همراه امکانات کامل از جمله گرم کن آب و حباب ساز توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول به حجم باد کمی برای راه اندازی نیاز داشته و توسط پمپ باد دستی مخصوص خود به راحتی قابل احداث خواهد بود.

جکوزی پیش ساخته بادی بست وی با طرح آجری، یکی از جدید ترین و متفاوت ترین جکوزی بادی آماده تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که به عنوان جایگزین مقرون به صرفه انواع جکوزی بتنی عرضه شده است. این محصول متریالی تولید شده از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از تکنولوژی فایبرتک در فضای داخلی خود داشته از همین رو بدنه ای مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. ساختار بدنه نسبت به سایر مدل های بادشو از حجم باد کمتری برخوردار بوده به همین دلیل به جای تعبیه کردن پمپ باد در دستگاه مرکزی، یک پمپ باد بزرگ دو کاره به صورت مجزا در کنار این محصول قرار داده شده است تا در بازه زمانی کوتاهی اقدام به احداث جکوزی پیش ساخته مورد نظر کنید.

از مهمترین ویژگی های این جکوزی بادی آماده می توان به داشتن پمپ تصفیه فیلتری، دستگاه حباب ساز و گرم کننده آب با قابلیت افزایش دما تا 40 درجه سانتی گراد اشاره کرد. این دستگاه ها همانند دیگر جکوزی ها در یک قاب بزرگ ضد آب تعبیه شده و توسط صفحه کنترل قابل تنظیم می باشند. ابعاد راه اندازی شده جکوزی بادی طرح آجر بست وی برابر با (قطر: 145 سانتی متر، ارتفاع: 60 سانتی متر) بوده و تا مقدار 804 لیتر آب در خود جای خواهد داد بنابراین برای استفاده حداقل دو الی سه نفر در سنین بزرگسال مناسب خواهد بود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن درپوش و کلر زن و همچنین وزن بسته بندی 45 کیلوگرمی آن اشاره کرد. برای خرید جکوزی پیش ساخته بادی بست وی با طرح آجری کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به روش تلفنی ثبت کنید.

قطر
۱۴۵ سانتی متر
ارتفاع
۶۰ سانتی متر
وزن
۴۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۸۰۴ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...