جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته بادی بست وی مدل 60023

از {{model.count}}

bestway 60023 inflatable portable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته بادی بست وی یکی از بزرگترین جکوزی بادی گرد تولید شده توسط شرکت بست وی بود که با امکانات کاملی از جمله دستگاه حباب ساز و گرم کن توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای استفاده خانواده های تقریبا پر جمعیت مناسب بوده و به راحتی تا 6 نفر را در حالت نشسته در خود جای می دهد.

جکوزی پیش ساخته بادی بست وی با طرح جدید، از پر طرفدار ترین محصولات بادی در زمینه تفریحات آبی و آب درمانی بوده که به وسیله فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این جکوزی قابل حمل بهترین گزینه برای استفاده در ویلا، باغ و فضای باز منازل شخصی بوده و از روند راه اندازی ساده و سریع بهره مند است تا جایگزین بسیار خوبی برای انواع جکوزی بتنی باشد زیرا که از قابلیت حمل و قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است. این محصول به همراه خود یک دستگاه گرم کننده و حباب ساز آب، پمپ تصفیه فیلتری و پمپ باد داشته که این محصول را به یک جکوزی پیش ساخته کامل تبدیل کرده است. این دستگاه ها در یک قاب پلاستیکی ضد آب و مقاوم تعبیه شده و توسط صفحه کنترل مخصوص خود قابل تنظیم می باشند. همچنین یک درپوش و یک کلر زن نیز همراه این جکوزی قرار داده شده تا مجموعا وزن بسته بندی آن به 46 کیلوگرم برسد.

جکوزی پیش ساخته ویلا بست وی در حالت راه اندازی شده ابعاد (قطر: 216 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) داشته و می تواند تا مقدار 1190 لیتر آب در خود جای دهد از همین رو در میان بزرگترین جکوزی بادی گرد قرار می گیرد. این محصول برای استفاده 5 الی 6 نفر در حالت نشسته مناسب بوده به همین دلیل برای استفاده خانوادگی بهترین گزینه خواهد بود. متریال تولید شده بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی یا همان فایبرتک در داخل دیواره ها بوده از همین رو بدنه ای ضخیم و دیواره هایی با قابلیت تکیه دادن ایجاد کرده است بنابراین طول عمر بالایی خواهد داشت. متریالی با قابلیت تعمیر و از طرفی انعطاف بالا که امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را فراهم خواهد ساخت. برای خرید جکوزی پیش ساخته بادی بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به صورت تلفنی ثبت سفارش کنید.

قطر
۲۱۶ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
۴۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۱۱۹۰ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...