جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته اینتکس مدل 28461

از {{model.count}}

intex 28461 portable inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته اینتکس مدل 28461 از این جکوزی بادی می توانید در داخل منزل، ویلا، فضای باز و بسته استفاه کنید. در داخل این جکوزی بادی، پمپ باد، پمپ تصفیه، هیتر، پمپ جت و حباب ساز تعبیه شده است، برای خرید و قیمت جکوزی بادی پیش ساخته اینتکس از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

جکوزی پیش ساخته اینتکس مدل 28461 از سری جکوزی بادی های ساخته شده توسط برند نام آشنای اینتکس می باشد که مناسب برای استفاده در داخل منازل، ویلا و باغ می باشد از این محصول می توانید در فضای باز و سر پوشیده استفاده کنید. اینتکس به همراه این محصول یک سری لوازم جانبی پرکاربرد و ضروری را قرار داده است که کارکرد این محصول را به صورت چشم گیری افزایش میدهد. در بسته بندی جکوزی بادی اینتکس یک عدد پمپ باد، پمپ تصفیه آب جکوزی بادی، هیتر آب و دستگاه حباب ساز تعبیه شده است که با قرار دادن این محصولات در بسته بندی و استفاده آن پکیج جکوزی کامل می شود و نیازی به خرید لوازم جانبی دیگری نیست که این اتفاق یک مزیت بسیار بزرگ برای جکوزی بادی به حساب می آید زیرا در جکوزی های بتنی باید وسایل و لوازم جانبی آن را خودتان تهیه کنید که از لحاظ زمانی و قیمتی امری بسیار پر هزینه است.

ابعاد جکوزی بادی اینتکس مدل 28641 برابر است با 218 سانتی متر به قطر و 71 سانتی متر به ارتفاع که مناسب برای استفاده 6 نفره به صورت همزمان می باشد، با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول دارای ظرفیت آبی برابر با 1741 لیتر آب است، جنس بدنه این جکوزی پیش ساخته اینتکس از پی وی سی 3 لایه لمینیت شده ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و مقاومت جکوزی را در برابر فشار آب و دمای بالای آب افزایش میدهد. شایان ذکر است که بر روی این محصول پمپ جت نیز قرار داده شده است که قدرت خروجی آن برابر با 1.4 است و بر روی بدنه جکوزی 4 عدد خروجی نیز قرار داده شده است.

با کمک هیتر جکوزی بادی دمای آب داخل جکوزی در هر ساعت بین 1 الی 2 فارنهایت افزایش پیدا میکند و البته می توانید در این جکوزی بادی دمای آب بین 10 درجه سانتی گراد الی 40 درجه سانتی گراد را تجربه کنید. شایان ذکر است که برای کنترل راحت تر این محصول یک عدد کنترل پنل نیز قرار داده شده است که از این طریق می توانید میزان دمای آب، میزان دمای هیتر، حباب ساز را تغییر دهید. برای خرید جکوزی پیش ساخته اینتکس مدل 28461 می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
۲۱۸ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
7۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
1741 لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...