جکوزی بادی

جکوزی بادی 6 نفره اینتکس مدل 28428

از {{model.count}}

intex 28428 6 person pure spa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی اینتکس مدل 28428 از سری جکوزی بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، در بسته بندی این جکوزی بادی پیش ساخته یک عدد پمپ باد، پمپ تصفیه، هیتر و حباب ساز تعبیه شده است که میتوانید از فروشگاه مستر اینتکس آن را خریداری کنید.

جکوزی بادی اینتکس مدل 28428 از سری جکوزی بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان مطرح محصولات بادی می باشد که در این زمینه محصولات بسیار متنوعی را تولید کرده است که جکوزی بادی یکی از محصولات کاربردی این برند می باشد، جکوزی بادی اینتکس دارای پمپ تصفیه آب، هیتر، پمپ باد سرخود برقی و حباب ساز می باشد که در ادامه راجع به این وسایل همراه توضیحات بیشتری را به شما خواهیم داد. جکوزی بادی اینتکس را می توانید در داخل منزل، حیاط منازل و ویلا، باغ و ... استفاده کرد.

مدل 28428 دارای ابعادی برابر با 216 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 71 سانتی متر می باشد، شایان ذکر است که قطر ذکر شده این جکوزی بادی بیرون به بیرون است و قطر داخی این محصول برابر است با 165 سانتی متر که مناسب برای استفاده در هر مکانی می باشد، جنس بدنه این جکوزی از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و دمای آب از خودش نشان میدهد. در ساختار پی وی سی این محصول از تکنولوژی فایبرتک استفاده شده است که مقاومت محصول را به صورت چشم گیری افزایش می دهد.

با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول دارای ظرفیت آبی برابر با 1098 لیتر دارد که مناسب برای استفاده 6 نفر می باشد. جکوزی بادی دارای قابلیت جا به جایی راحت دارد و در صورت عدم استفاده، آن را جمع آوری کرده و در فضای دیگری استفاده کرده و از فضای اشغال شده مجدد استفاده کنید. حباب ساز این جکوزی بادی دارای توانی برابر با 800 وات که به برق مستقیم 220 ولت متصل می شود وهمچنین هیتر نیز دارای توان خروجی برابر با 2200 وات است که آن به برق 220 ولت متصل می شود و همچنین توانایی افزایش دمای 1 الی 2 درجه در یک ساعت را دارد و تا حداکثر +68 درجه گرم می شود. بر روی بدنه این جکوزی پنل تنظیم دما و حباب ساز تعبیه شده است که به راحتی از این قسمت می توانید دمای دلخواه خود را تنظیم کنید. برای خریدجکوزی بادی اینتکس مدل 28428 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی اقدام به عمل آورید.

جکوزی بادی 6 نفره یک وسیله‌ی تفریحی است که برای استفاده در فضای باز و داخل ساختمان مناسب است. این جکوزی با یک سیستم بادی که برای تامین هوای لازم برای اجرای آن استفاده می‌شود، ساخته شده است. جکوزی‌های بادی 6 نفره در اندازه و طراحی متفاوتی موجود هستند و معمولاً قابلیت تنظیم دمای آب را نیز دارند.

جکوزی بادی خانگی و ویلا اینتکس

طراحی و ساخت

طراحی جکوزی بادی اینتکس و یا سایر شرکت های مطرح تولید کننده محصولات بادی از بصورت دایره، شش ضلعی و یا مربع می باشند که بسته به فضای مورد استفاده و یا دیزاین محل مورد استفادهد می توانید شکل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. عموما جکوزی بادی دارای رنگ بندی متنوع نبوده اما مدل های متنوع گاها با رنگ های مختلف و برای مشخص شدن تفاوت آن ها عرضه می شوند که از این رنگ ها می توان به مشکی، قهوه ای و طوسی اشاره نمود. در طراحی و ساخت جکوزی بادی محل هایی وجود دارد که برای اتصال لوازم جانبی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین جکوزی های بادی دارای موتورهایی در کنار خود هستند که برخی از این موتورها بصورت متصل به بدنه بوده و برخی نیز بصورت جداگانه و با فاصله از محصول قرار میگیرند.


جنس بدنه و ابعاد جکوزی بادی

متریال استفاده شده در تولید بدنه این محصولات از پی وی سی وینیل به همراه لایه های ابریشمی می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر برخورد اشیا نوک تیز برخوردار بوده و می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در فضاهای باز و یا بسته باشد. این پی وی سی برزنتی بطور کامل ضد فرسودگی در برابر نور خورشید نیز بوده و می توانید بدون نگرانی از این جکوزی در حیاط منزل خود، باغ، ویلا و یا حتی تراس و پشت بام استفاده نمایید. قطر جکوزی بادی ۶ نفره اینتکس برابر با ۲۱۶ سانتی متر بوده و می تواند فضای مناسبی برای استفاده همزمان شش نفر را برای شما فراهم کند. ارتفاع ۷۱ سانتی متر این محصول نیز از ویژگی های این کالا بشمار می رود که در بین جکوزی های موجود در بازار یکی از بیشترین ارتفاع ها بوده و می تواند تفریح لذت بخشی را برای شما فراهم کند.


ویژگی ها و اقلام همراه

از مهم ترین ویژگی های این جکوزی بادی می توان به حباب ساز آن اشاره نمود که به کمک این ویژگی نیاز به خرید مجدد و هزینه برای دستگاه حباب ساز نخواهید داشت. از دیگر اقلام همراه این محصول می توان به پمپ باد محصول اشاره نمود که برقی بوده و در مدت زمان کوتاهی توانایی پر کردن و یا خالی کردن باد محصول را دارد. پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده شده نیز در نظافت آب استخر کمک بسزایی خواهد نمود و به شما کمک می کند تا در مصرف آب صرفه جویی کنید و بتوانید مدت زمان طولانی تری از آب داخل جکوزی استفاده نمایید. البته درپوش قرار داده شده در پکیچ محصول نیز به تمیز نگه داشتن محصول کمک دوچندان خواهد نمود و می توانید پس از استفاده، به کمک قفل های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به بستن درب جکوزی نمایید و از ورود حشرات و یا گرد و غبار و اشیا اضافی به داخل آن جلوگیری کنید. گرم کن نیز به طبع به همراه این محصول بوده و توانایی گرم کردن آب را تا ۶۸ درجه سانتی گراد داشته و می تواند دمای مطلوبی را در اختیار شما قرار دهد.


جمع بندی

جکوزی بادی 6 نفره اینتکس از محصولات کاربردی برای تفریحات و مقاصد پزشکی می باشد که دارای بدنه ای مستحکم و ضدپوسیدگی در برابر نور خورشید بوده و می تواند یک وسیله کاربردی برای شما و خانواه خود باشد. همراه داشتن گرم کن آب، پمپ تصفیه آب، پمپ باد و درپوش از ویژگی های مثبت این کالا بشمار می رود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا مشاوره برای خرید محصولات دیگر می توانید با مشاورین فروش محصولات بادی و پیش ساخته مستر اینتکس و بست وی تماس برقرار نمایید.

قطر
۲۱۶ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
50 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
1098 لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...