جکوزی بادی

جکوزی بادی 4 نفره بست وی مدل 60002

از {{model.count}}

Bestway 60002 4 person inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی 4 نفره بست وی مدل 60002 یک وسیله کاربردی و مناسب برای آب درمانی و تفریحات دسته جمعی درون منزل و یا ویلا می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این جکوزی بادی ارزان دارای هیتر و دستگاه حباب ساز است. بر روی بدنه آن یک مانیتور تاچ نیز تعبیه شده است که به وسیله آن افراد می توانند دمای آب داخل جکوزی را تنظیم بنمایند. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

جکوزی بادی 4 نفره بست وی مدل 60002 از سری جکوزی های با ظرفیت بالا می باشد که تولید شده در سال 2021 بوده و توانسته است تا به دلیل کیفیت بدنه بالا و قیمت مناسب فروش بسیار خوبی را پشت سر بگذارد. این محصول قابل استفاده برای تمامی افراد می باشد. از آن می توان دورن منزل و یا سایر فضا ها استفاده نمود. پرتابل بودن آن این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند از این جکوزی در فضا های مختلفی استفاده بنمایند. جنس بدنه این محصول تولید شده از وینیل می باشد. این متریال که نام دیگر آن نیز پی وی سی است، دارای مقاومتی مثال زدنی در برابر انواع دمای آب بوده که این آپشن سبب می شود تا بتوان سالیان سال از این محصول استفاده نمود. 

دیواره های محکم این جکوزی باعث شده است تا در هنگام تکیه دادن افراد به آن، دچار تغییر حالت نشوند. ساختار این محصول به صورت دایره ای شکل بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ مشکی می باشد. یک عدد دستگاه گرم کن آب بر روی این جکوزی بادی ارزان قرار داده شده است که با وجود آن شما می توانید دمای آب داخل جکوزی را از 20 تا 40 درجه سانتی گراد به وسیله مانیتور لمسی تعبیه شده بر روی بدنه محصول تنظیم بنمایید. شما می توانید برای خرید جکوزی بادی و همینطور اطلاع از قیمت جکوزی بادی به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۵۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۶۶۹ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...