جکوزی بادی

جکوزی بادی 4 نفره اینتکس مدل 28476

از {{model.count}}

intex 28476 4 person portable jacuzzi bath

تعداد
نوع
50,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی 4 نفره اینتکس مدل 28476 یک محصول کاربردی و از سری محصولات سال 2023 شرکت intex می باشد که از طراحی منحصر بفردی برخوردار است. این محصول قابلیت تنظیم دما از 20 تا 40 درجه را داشته و به خوبی می تواند آب را گرم بنماید. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

جکوزی بادی 4 نفره اینتکس مدل 28476 یکی دیگر از سری محصولات خاص و منحصر به فرد کمپانی intex می باشد که به تازگی معرفی شده و از محصولات جدید کالکشن تابستانه 2023 این شرکت به شمار می رود. همانطور که از نام این محصول پیداست، این جکوزی دارای ظرفیت 4 نفره است. جکوزی بادی، در واقع یک وسیله کاملا کاربردی می باشد که از آن می توان درون منزل استفاده نمود. پرتابل و قابل حمل بودن آن به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند در صورت جابجایی نیز آن را همراه خود داشته باشند.

ساختار این محصول به صورت دایره ای شکل می باشد و رنگ بدنه آن به رنگ قهوه ای و لبه آن نیز به رنگ کرم است. این جکوزی چهار نفره از طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد. جنس بدنه آن تولید شده از PVC بوده و از ضخامت بالایی برخوردار است. کیفیت بالای آن باعث می شود تا بتوان سالیان سال از این محصول بهره برد. ظرفیت آب این محصول 795 لیتر است. دستگاه حباب سازی که درون این جکوزی کار گذاشته شده است دارای قدرت 800 وات بوده و می تواند با فشار بالایی آب را پمپاژ بنماید. قدرت دستگاه گرم کننده یا همان هیتر این جکوزی نیز 2200 وات بوده و می تواند آب را از دمای 20 الی 40 درجه گرم کند.

شما می توانید برای خرید جکوزی بادی و مشاهده قیمت جکوزی بادی به سایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه نموده و این محصول را با مناسب ترین قیمت و به همراه خدمات پس از فروش خریداری بنمایید. همچنین می توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر نیز با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
196 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
وزن
53 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
795 لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...