جکوزی بادی

جکوزی بادی 4 نفره اینتکس مدل 28439

از {{model.count}}

intex 28439 4 person pure spa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی 4 نفره اینتکس مدل 28439 یکی از محصولات بادی کاربردی و بسیار جذاب می باشد که تولید شده توسط شرکت intex است. این محصول دارای بدنه ای به طرح چوب و جنس وینیل می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

جکوزی بادی 4 نفره اینتکس مدل 28439 محصولی جدید و بسیار جذاب از سری محصولات بادی سال 2023 intex می باشد که دارای یک طراحی منحصر به فرد و بسیار زیبا بوده و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار می باشد. این محصول یک وسیله کاملا کاربردی به شمار می رود و به افراد امکان استفاده از آن در هر فضایی را می دهد. به وسیله جکوزی بادی می توان به تفریحات دسته جمعی و یا همینطور ریلکس کردن، آب درمانی، پیشگیری از بیماری های عضلانی، رفع انواع درد های بدن پرداخت. ساختار این جکوزی به صورت باد شو می باشد.

فرم آن به صورت دایره ای شکل و بدنه آن دارای طرح چوب است که از زیبایی بسیار بالایی برخوردار بوده و به واسطه همین طراحی زیبا توانسته است تا توجه بسیاری را به خود جلب کند. از این محصول می توان درون محوطه سرپوشیده، بالکن، پشت بام و حیاط استفاده نمود. همانطور که از نام محصول پیداست، این جکوزی بادی ارزان دارای ظرفیت 4 نفر می باشد. ظرفیت آب آن 795 لیتر بوده و وزن بسته بندی آن نیز 44 کیلوگرم می باشد. از قابلیت های این جکوزی بادی می توان به دارا بودن دستگاه حباب ساز بسیار قوی اشاره کرد. همچنین هیتر یا همان گرم کننده آب این محصول از قدرت 1300 وات برخوردار می باشد که می توان آب در در دمای 20 الی 40 درجه سانتیگراد گرم بنماید. جکوزی بادی، همانند سایر محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید شده است.

وینیل یا همان PVC از مقاومت بسیار خوبی در برابر انواع دمای آب برخوردار می باشد و این قابلیت سبب بالا رفتن مقاومت و دوام جکوزی می گردد. همچنین این محصول دارای دیواره های بسیار محکمی بوده که در حین تکیه دادن به آن هنگامی که درون جکوزی هستید، هیچگونه تغییر حالتی برای محصول رخ نخواهد داد. شما می توانید برای خرید جکوزی بادی و همینطور مشاهده قیمت جکوزی بادی به سایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۱۶۵ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
۴۴ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۷۹۵ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...