جکوزی بادی

جکوزی بادی 3 نفره بست وی مدل 60062

از {{model.count}}

bestway 60062 inflatable pure spa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی 3 نفره بست وی مدل 60062 از تولیدات سال 2022 شرکت bestway می باشد که یک جکوزی بادی ارزان به شمار رفته و دارای کاور، فیلتر تصفیه، هیتر و حباب ساز می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

جکوزی بادی 3 نفره بست وی مدل 60062 از سری مدل های جدید و بسیار زیبای شرکت بست وی می باشد که جزو کالکشن سال 2022 این شرکت به شمار رفته و از سری محصولات بادی خاص این کمپانی می باشد. این جکوزی بادی دارای ظرفیت 3 نفره بوده که مناسب برای استفاده همزمان چند نفر است. این محصول یک وسیله مناسب برای افراد ورزشکار به شمار می رود و می تواند در عمل ریکاوری به آن ها کمک کند. همچنین وسیله ای کاربردی و بسیار عالی برای آب درمانی افرادی بوده که خارج شدن از منزل و رفتن به استخر برای آن ها دشوار می باشد.

این جکوزی دارای ساختار بادی می باشد و بدنه آن نیز به رنگ طوسی تیره بوده که در قسمت هایی از آن طرح های بسیار زیبایی از گل و برگ های سبز رنگ نقش بسته است. این جکوزی بادی ارزان نیز همانند دیگر محصولات بادی، از وینیل تولید شده است. وینیل یک متریال مناسب برای این دسته از محصولات به شمار رفته که تمامی کمپانی های بزرگ تولید کننده محصولات بادی، از آن برای تولید محصولات خود بهره می برند. این محصول دارای یک هیتر، یک دستگاه حباب ساز و یک عدد کاور می باشد.

دستگاه هیتر یا همان گرم کننده آب جکوزی، قدرت این را دارد که آب را تا دمای 40 درجه گرم بنماید. شما می توانید برای خرید جکوزی بادی و یا اطلاع از قیمت جکوزی بادی، به وبسایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره درباره خرید محصولات بادی، با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۱۷۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۵۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۶۰۵ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...