جکوزی بادی

جکوزی بادی چهار نفره بست وی مدل 60004

از {{model.count}}

bestway 60004 four person inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی چهار نفره بست وی مدل 60004 یک وسیله کاربردی می باشد که قابل استفاده در تمامی مکان ها، اعم از منزل و یا باشگاه های ورزشی بوده و می تواند وسیله ای مناسب برای ریکاوری و یا آب درمانی به شمار رود. این محصول دارای یک عدد هیتر بوده که قابلیت تنظیم دمای آب تا 40 درجه سانتی گراد را دارد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

جکوزی بادی چهار نفره بست وی مدل 60004 یکی از سری محصولات بادی منحصر به فرد کمپانی بست وی می باشد که محصولی موفق در میان محصولات آبی این شرکت به شمار رفته و توانسته است تا به این لحظه فروش بسیار خوبی را تجربه کند. این جکوزی دارای ساختار بادی می باشد. راه اندازی آن به وسیله یک پمپ باد صورت گرفته و زمانی حدود 5 دقیقه برای راه اندازی کامل لازم دارد. این محصول می تواند یک وسیله کاربردی برای ریکاوری و آب درمانی به شمار رود. از آن می توان داخل منزل، باشگاه های ورزشی، سالن های ماساژ و ... استفاده نمود. پرتابل بودن آن سبب می شود تا افراد بتوانند در حین جابجایی، آن را با خود به همراه داشته باشند. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد.

از مزیت های حائز اهمیت این متریال این است که مقاوم بسیار خوبی در برابر انواع دمای آب داشته و می توان سالیان سال از ان استفاده نمود. رنگ بدنه آن ترکیبی از رنگ های طوسی و سفید می باشد که ترکیب رنگی فوق العاده ای را رقم زده و از زیبایی بسیار زیادی برخوردار می باشد. این جوزی بادی ارزان از یک دستگاه حباب ساز و یک هیتر برخوردار می باشد. هیتر آن قابلیت این را دارد که دمای آب را از 20 تا 40 درجه سانتی گراد تنظیم کند. ظرفیت این محصول نیز 4 الی 6 نفر می باشد. قطر آن 180 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 66 سانتی متر است. شما می توانید برای خرید جکوزی بادی و مشاهده قیمت جکوزی بادی به سایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۳۳ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۷۵۹ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...