جکوزی بادی

جکوزی بادی پیش ساخته بست وی مدل 60056

از {{model.count}}

bestway 60056 portable above ground jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی پیش ساخته بست وی یکی از با کیفیت ترین و جدید ترین جکوزی بادی قابل حمل برای آب درمانی و ریلکسیشن بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول به همراه خود یک دستگاه حباب ساز آب، گرم کننده آب، پمپ تصفیه و پمپ باد داشته که در یک قاب تعبیه شده اند. این محصول بهترین و مقرون به صرفه ترین جایگزین جکوزی بتنی محسوب می شود.

جکوزی بادی پیش ساخته بست وی یکی از جدید ترین جکوزی بادی پرتابل عرضه شده توسط شرکت بست وی بوده که برای سنین بزرگسال جهت آب درمانی و ریلکس کردن تولید شده است. این محصول دارای طراحی و ساختار بدنه گرد بوده و از دیواره های دو جداره برخوردار می باشد تا محلی مطمئن برای تکیه دادن ایجاد کند. این محصول تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده و از تکنولوژی فایبرتک در داخل دیواره ها استفاده شده است از همین رو در برابر نور آفتاب، فضای و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 152 سانتی متر، ارتفاع: 61 سانتی متر) بوده و تا مقدار 805 لیتر ظرفیت آب خواهد داشت بنابراین بهترین گزینه برای استفاده 4 نفر در سنین بزرگسال می باشد.

از مهمترین خصوصیت های جکوزی بادی ویلا و خانگی بست وی می توان به داشتن دستگاه حباب ساز آب، هیتر یا گرم کننده آب تا مقدار 40 درجه سانتی گراد، پمپ تصفیه آب فیلتری و پمپ باد اشاره نمود. هر چهار دستگاه کاربردی در یک قابل پلاستیکی ضد آب و مقاوم تعبیه شده و به وسیله صفحه کنترل بیرونی قابل تنظیم می باشند. همچنین در کنار این محصول یک درپوش، یک کلر زن و یک فیلتر برای پمپ تصفیه قرار داده شده است. جکوزی بادی روکار بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 38 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید جکوزی بادی پیش ساخته بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۶۱ سانتی متر
وزن
38 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۸۰۵ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...