جکوزی بادی

جکوزی بادی پیش ساخته بست وی مدل 60038

از {{model.count}}

bestway 60038 portable inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی پیش ساخته بست وی یکی از مقرون به صرفه ترین جکوزی بادی خانگی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که از ظرفیت 3 نفره بهره مند می باشد. این محصول دارای طراحی و کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود بوده و شامل دستگاه گرم کننده آب، پمپ تصفیه فیلتری، پمپ باد و دستگاه حباب ساز می باشد.

جکوزی بادی پیش ساخته بست وی با ظرفیت 3 نفر، از سری جکوزی بادی قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و آب درمانی در فضای باز و بسته تولید شده است. این محصول با توجه به کیفیت ساخت بالای خود می تواند به عنوان جایگزین انواع جکوزی بتنی مورد استفاده قرار بگیرد. از طرفی داشتن قابلیت حمل و راه اندازی سریع، به مزیت های این محصول افزوده است. جنس و متریال ساخت این جکوزی بادی 3 نفره از PVC وینیل سه لایه بوده که ضخامت بسیار خوبی دارد از همین رو در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب مقاوم خواهد بود. این محصول از ابعاد باد شده (قطر: 170 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بهره مند بوده و می تواند تا مقدار 669 لیتر آب در خود جای دهد.

مهمترین خصوصیت این جکوزی پیش ساخته داشتن یک دستگاه مرکزی بوده که در این پکیج یک پمپ باد برای راه اندازی بدنه اصلی، یک هیتر یا گرم کننده آب، یک پمپ تصفیه آب فیلتری و یک پمپ حباب ساز آب تعبیه شده است. گرم کننده آب این محصول امکان گرم کردن هر آب تا 20 درجه سانتی گراد را داشته که به راحتی قابل تنظیم خواهد بود. تنظیم میزان گرم شدن آب، کارکرد پمپ باد و پمپ تصفیه و همچنین حباب ساز  توسط صفحه کنترل تعبیه شده روی بدنه اصلی دستگاه مرکزی صورت می گیرد. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به قابلیت نصب انواع لوازم جانبی از جمله بالش و تکیه گاه و همچنین چراغ اشاره نمود. جکوزی بادی پیش ساخته بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 30 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید جکوزی بادی پیش ساخته بست وی می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید.

قطر
۱۷۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۳۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۶۶۹ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...