جکوزی بادی

جکوزی بادی پیش ساخته بست وی مدل 60028

از {{model.count}}

bestway 60028 above ground inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی پیش ساخته بست وی با طرح آجری، یکی از جدید ترین جکوزی بادی پرتابل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که دارای طراحی و ساختار بدنه جدید با کمترین حجم باد می باشد. این محصول همانند مدل مشابه خود از امکانات کاملی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت راه اندازی سریع، وزن کم و امکان جا به جایی ساده، بهترین جایگزین برای انواع جکوزی بتنی خواهد بود.

جکوزی بادی پیش ساخته بست وی یکی از با کیفیت ترین و جدید ترین جکوزی بادی آماده عرضه شده توسط شرکت بست وی بوده که جهت آب درمانی و ریلکس کردن در آب مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بر خلاف مدل های دیگر از طراحی بدنه متفاوتی برخوردار بوده و برای راه اندازی آن حجم باد کمتری نیاز خواهد بود به همین دلیل پمپ باد دستی مجزا با قابلیت مکش باد در کنار این کالا قرار داده شده است. علاوه بر پمپ باد یک درپوش و یک کلر زن نیز به عنوان لوازم جانبی در نظر گرفته شده که در مجموع وزن بسته بندی آن را به 45 کیلوگرم رسانده است. این جکوزی بادی روکار دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 155 سانتی متر، ارتفاع: 60 سانتی متر) با ظرفیت آب 804 لیتری بوده و برای استفاده 2 الی 4 نفر به صورت نشسته بهترین گزینه خواهد بود.

از امکانات اصلی جکوزی خانگی بست وی می توان به دستگاه حباب ساز آب، گرم کن با قابلیت افزایش دما تا 40 درجه سانتی گراد و پمپ تصفیه فیلتری اشاره کرد. دستگاه های ذکر شده در یک پکیج پلاستیکی ضد آب و مقاوم تعبیه شده و در قالب یک دستگاه به بدنه اصلی جکوزی متصل می شود. این دستگاه ها توسط صفحه کنترل بیرونی به راحتی قابل تنظیم می باشند. مهمترین خصوصیت در تولید این محصول متریال ساخت آن بوده که متشکل از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی یا همان فایبرتک در فضای داخلی آن می باشد. این متریال مقاومت خوبی در برابر فشار و دمای متفاوت آب داشته و به دلیل مقاوم بودن در برابر نور آفتاب می توانید به خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمایید. برای خرید جکوزی بادی پیش ساخته بست وی می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۱۵۵ سانتی متر
ارتفاع
۶۰ سانتی متر
وزن
۴۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۸۰۴ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...