جکوزی بادی

جکوزی بادی پیش ساخته بست وی مدل 60017

از {{model.count}}

bestway 60017 inflatable portable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی پیش ساخته بست وی مدل 60017 یکی از محصولات پرفروش بست وی می باشد، این جکوزی بادی مناسب برای استفاده در داخل منزل، حیاط باغ و ویلا می باشد که به همراه وسایل مختلف نظیر، پمپ تصفیه، پمپ باد، هیتر، حباب ساز و برچسب تعمیرات توسط نمایندگی اینتکس مستر اینتکس بفروش می رسد.

جکوزی بادی پیش ساخته بست وی مدل 60017 از سری جکوزی بادی پیش ساخته تولید شده توسط برند بست وی می باشد، جکوزی بادی دارای یک سری مزایا نسبت به جکوزی بتنی می باشد که در ادامه راجع به آن توضیحاتی را به شما خواهیم داد. جکوزی بادی قابلیت نصب و راه اندازی بسیار سریعتری دارد و یک سری وسیله در بسته بندی آن قرار داده شده است که استفاده از جکوزی بادی را بسیار راحت تر می کند. بر روی این جکوزی بادی یک عدد پمپ باد سرخود برای باد کردن محصول قرار داده شده است و همچنین به کمک این پمپ باد به راحتی می توانید محصول را جمع آوری کنید، بر روی جکوزی بادی بست وی یک عدد هیتر نیز تعبیه شده است که به کمک این محصول می توانید آب داخل را گرم کنید، عملکرد این پمپ به این صورت است که آب داخل استخر را تا دمای 40 درجه افزایش میدهد و هر ساعت 1.5 الی 2 درجه آب را افزایش می دهد، دیگر لوازم قرار داده شده در بسته بندی محصول می توان به درپوش جکوزی بادی، پمپ تصفیه فیلتر کاغذی، فیلتر تصفیه آب جکوزی بادی و کیت تعمیرات قرار داده شده است.

ابعاد این جکوزی بادی پیش ساخته بست وی برابر است با 196 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 71 سانتی متر است که ظرفیت آبی برابر با 916 لیتر دارد، لازم بذکر است که این جکوزی پیش ساخته مناسب برای استفاده 4 الی 6 نفر بزرگسال می باشد. جنس بدنه جکوزی پیش ساخته بست وی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول مقاومت محصول را در برابر دمای آب و فشار افزایش میدهد. با خرید جکوزی بادی پیش ساخته بست وی مدل 60017 از فروشگاه مستر اینتکس آن را در خانه، ویلا و یا باغ خود استفاده کنید.

قطر
۱۹۶ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
۵۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۹۱۶ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...