جکوزی بادی

جکوزی بادی متحرک بست وی مدل 60015

از {{model.count}}

bestway 60015 inflatable portable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی متحرک بست وی از سری جکوزی پیش ساخته مربعی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای 4 نفر در سنین بزرگسال به صورت همزمان قابل استفاده می باشد. این محصول به دلیل داشتن متریال قوی قابلیت استفاده در فضای باز را داشته و از دستگاه گرم کن آب، دستگاه حباب ساز، پمپ تصفیه فیلتری و پمپ باد بهره مند است.

جکوزی بادی متحرک بست وی از سری جکوزی پیش ساخته قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و آب درمانی سنین بزرگسال تولید شده است. جکوزی بادی بست وی دارای طراحی بدنه مربعی بوده که با توجه به داشتن ابعاد راه اندازی شده (طول: 180 سانتی متر، عرض: 180 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) می تواند به راحتی تا 4 نفر را به صورت نشسته در خود جای دهد. این محصول دارای ظرفیت آب 778 لیتر بوده که توسط پمپ تصفیه فیلتری خود پاکسازی و تصفیه می شود بنابراین نیازی به تعویض های مکرر آب نخواهد بود. این محصول در حالت جمع شده ابعاد کمتری به خود می گیرد و با توجه به وزن بسته بندی 30 کیلوگرمی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل خواهد بود.

مهمترین خصوصیت های این جکوزی بادی قابل حمل داشتن دستگاه حباب ساز آب، دستگاه گرم کن آب و پمپ باد برای راه اندازی سریع می باشد. تمامی دستگاه های کاربردی در این جکوزی در یک پکیج پلاستیکی ضد آب و مقاوم تعبیه شده و توسط صفحه کنترل تعبیه شده روی بدنه قابل تنظیم می باشند. بدنه اصلی این محصول ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده و از ساختار فایبرتک در داخل دیواره ها استفاده شده است از همین رو محلی مقاوم برای تکیه دادن فراهم کرده است. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاوم بوده و دارای یک درپوش مخصوص برای محافظت از فضای داخلی و آب درون جکوزی می باشد. برای خرید جکوزی بادی متحرک بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۱۸۰ سانتی متر
عرض
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۳۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
778 لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...