جکوزی بادی

جکوزی بادی قابل حمل بست وی مدل 60135

از {{model.count}}

bestway 60135 portable inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی قابل حمل بست وی با طراحی گرد یکی از با کیفیت ترین و بزرگترین جکوزی پرتابل عرضه شده توسط نمایندگی بوده که جهت استفاده در فضای باز و بسته منازل شخصی تولید شده است. این محصول دارای کیفیت ساخت بالا، امکانات کامل، قابلیت حمل و راه اندازی سریع و آسان بوده از همین رو گزینه ای مقرون به صرفه نسبت به احداث جکوزی بتنی محسوب می شود.

جکوزی بادی قابل حمل بست وی یکی از جدید ترین مدل های گرد عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده سنین بزرگسال در فضای باز و بسته تولید شده است. این محصول با توجه به داشتن قابلیت حمل، راه اندازی سریع و آسان، امکانات کامل و وزن سبک بهترین جایگزین برای احداث جکوزی بتنی محسوب می شود از همین رو می توانید با هزینه کمتر یک جکوزی پرتابل برای خود تهیه کنید. این محصول متریالی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم داشته که از تکنولوژی فایبرتک در داخل دیواره ها استفاده شده تا محلی مقاوم برای تکیه دادن ایجاد کند. این متریال به قدری در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده که طول عمر بالایی را برای مصرف کنندگان فراهم خواهد ساخت. این محصول به همراه خود یک کلر زن و یک درپوش نیز داشته و در یک پکیج با وزن بسته بندی 40 کیلوگرمی عرضه می شود.

همراه این جکوزی بادی روکار بست وی یک دستگاه حباب ساز آب، یک هیتر یا گرم کننده، پمپ تصفیه فیلتری و یک پمپ باد قرار داده شده که همگی در یک قاب پلاستیکی ضد آب تعبیه شده اند بنابراین به راحتی قابل اتصال به بدنه اصلی توسط دریچه های مشخص شده خواهد بود. از ویژگی این دستگاه ها می توان به قابلیت گرم کننده آب تا 40 درجه سانتی گراد، امکان تعویض راحت فیلتر پمپ تصفیه و صفحه کنترل مخصوص برای تنظیم راحت اشاره نمود. این کالا در ابعاد (قطر: 236 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) با ظرفیت آب 1350 لیتر تولید شده بنابراین می تواند به راحتی تا حداقل 4 نفر را به صورت نشسته در خود جای دهد. برای خرید جکوزی بادی قابل حمل بست وی می توانید بعد از مشاوره گرفتن از نمایندگی اینتکس محصول خود را خریداری نمایید.

قطر
۲۳۶ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
۴۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۱۳۵۰ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...