جکوزی بادی

جکوزی بادی خانگی بست وی مدل 60022

از {{model.count}}

Bestway 60022 inflatable pure spa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی خانگی بست وی با طراحی بدنه مربعی، یکی از با کیفیت ترین جکوزی پیش ساخته پرتابل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت آب درمانی و ریلکس کردن سنین مختلف از جمله بزرگسالان تولید شده است. این محصول دارای گرم کننده آب، حباب ساز، پمپ تصفیه و پمپ باد بوده و به راحتی در کوتاه ترین زمان راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرد.

جکوزی بادی خانگی بست وی یکی از با کیفیت ترین جکوزی پیش ساخته تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای سنین بزرگسال جهت ریلکس کردن در آب و آب درمانی عرضه شده است. مهمترین ویژگی در انواع جکوزی بادی داشتن قابلیت حمل، امکانات کامل و قیمت مقرون به صرفه بوده از همین رو جایگزین خوبی برای احداث جکوزی بتنی خواهد بود. بر خلاف بسیاری از مدل های تولید شده که طراحی گرد دارند، این جکوزی ساختار مربعی داشته و از ابعاد راه اندازی شده (قطر: 180 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بهره می برد از همین رو می تواند تا مقدار 840 لیتر آب در خود جای دهد. این ابعاد و ظرفیت آب فضای لازم را برای استفاده حداقل 4 نفر به صورت نشسته فراهم ساخته تا برای خانواده های کم جمعیت بهترین گزینه باشد.

جنس و متریال ساخت بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده که برای استحکام بیشتر دیواره ها از تکنولوژی فایبرتک استفاده شده از همین رو محلی مقاوم برای تکیه دادن ایجاد کرده است. این متریال در برابر دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب مقاوم بوده و از طرفی به دلیل انعطاف بالا در ابعاد کوچکی جمع خواهد شد. جکوزی بادی روکار بست وی دارای سیستم گرم کننده آب تا حداکثر دمای 40 درجه سانتی گراد، دستگاه حباب ساز آب، پمپ تصفیه فیلتری و پمپ باد بوده که همگی در یک قاب پلاستیکی ضد آب تعبیه شده اند. این دستگاه ها توسط صفحه کنترل تعبیه شده در قسمت بیرونی به راحتی قابل تنظیم خواهند بود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده با وزن 41 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید جکوزی بادی خانگی بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکسمراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
۴۱ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۸۴۰ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...