جکوزی بادی

جکوزی بادی خانگی بست وی مدل 60013

از {{model.count}}

bestway 60013 inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی خانگی بست وی مدل گرد 4 نفره، یکی از با کیفیت ترین جکوزی بادی قابل حمل ویلا و باغ محسوب شده که بلا داشتن امکاناتی همچون گرم کن آب، حباب ساز آب، پمپ تصفیه و پمپ باد توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول قابلیت راه اندازی سریع و آسان را داشته و می توان از آن در فضای باز نیز استفاده کرد.

جکوزی بادی خانگی بست وی با طراحی بدنه گرد یکی از پر طرفدار ترین محصولات بادی در زمینه آب درمانی، تفریحات آبی و ریلکس کردن در آب بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار بالا به همراه امکانات و لوازم کامل بوده به همین دلیل گزینه ای مقرون به صرفه در برابر احداث جکوزی بتنی محسوب می شود. این کالا بدنه ای از متریال PVC سه لایه و ضخیم داشته که در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم می باشد از همین رو می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمایید. این متریال در قسمت داخلی دیواره خود از تکنولوژی فایبرتک برخوردار بوده تا دیواره ای مقاوم برای تکیه دادن ایجاد کند. محصولی که به همراه خود لوازم کاربردی دیگری داشته که از جمله آن می توان به درپوش، فیلتر تصفیه آب و کلر زن اشاره کرد.

ابعاد باد شده جکوزی بادی بزرگسال بست وی برابر با (قطر: 196 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 908 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین برای استفاده 4 نفر به صورت هزمان در حالت نشسته مناسب می باشد. این ابعاد در حالت جمع شده به دلیل داشتن متریال منعطف بسیار کمتر بوده تا در قالب یک پکیج تقریبا 40 کیلوگرمی عرضه شود به همین دلیل به راحتی توسط انواع وسیله نقلیه قابل حمل خواهد بود. از ویژگی ها و خصوصیت های دیگر این کالا می توان به داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری، پمپ باد برای راه اندازی سریع، دستگاه حباب ساز و هیتر یا همان گرم کننده آب با قابلیت افزایش دما تا 40 درجه سانتی گراد اشاره کرد. این دستگاه ها در یک قاب پلاستیکی ضد آب و مقاوم تعبیه شده و توسط صفحه کنترل بیرونی قابل تنظیم می باشند. برای خرید جکوزی بادی خانگی بست وی می توانید سفارش خود را به روش آنلاین و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۱۹۶ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۴۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۹۰۸ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات
دارای چراغ LED

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...