جکوزی بادی

جکوزی بادی خانگی بست وی مدل 60008

از {{model.count}}

bestway 60008 portable inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی خانگی بست وی با طراحی بدنه گرد یکی از با کیفیت ترین و بهترین جکوزی پیش ساخته بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که با توجه به داشتن لوازم کامل به عنوان جایگزین مقرون به صرفه انواع جکوزی بتنی محسوب می شود. این محصول برای استفاده 4 نفر در سنین بزرگسال بسیار مناسب بوده و از دستگاه گرم کن آب، دستگاه حباب ساز، پمپ تصفیه و پمپ باد بهره می برد.

جکوزی بادی خانگی بست وی مدل گرد، مقرون به صرفه ترین جایگزین جکوزی بتنی محسوب شده که توسط شرکت بست وی عرضه می شود. جکوزی بادی در مدل های متفاوتی از نظر ابعاد و ظرفیت و همچنین طراحی ظاهری بدنه تولید شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش دهد. این محصول با داشتن ابعاد راه اندازی شده (قطر: 180 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) می تواند تا مقدار 669 لیتر آب در خود جای دهد از همین رو برای نشستن 2 الی 4 نفر در سنین بزرگسال مناسب خواهد بود. جنس و متریال ساخت بدنه از پلاستیک PVC وینیل سه لایه بوده که از ساختار فایبرتک در داخل دیواره ها استفاده شده از همین رو دیواره هایی مقاوم برای تکیه دادن فراهم ساخته است. این متریال در برابر دمای متفاوت و فشار آب و از طرفی در برابر نور آفتاب بسیار مقاوم بوده بنابراین می توانید در فضای باز با خیالی راحت استفاده نمایید.

از مهمترین خصوصیت ها و ویژگی های این محصول می توان به داشتن دستگاه گرم کن آب با قابلیت افزایش دما تا 20 درجه سانتی گراد، دستگاه حباب ساز آب، دستگاه تصفیه آب فیلتری و پمپ باد اشاره کرد. هر 4 دستگاه ذکر شده در یک قاب پلاستیکی کاملا ضد آب قرار داده شده و توسط صفحه کنترل به راحتی قابل تنظیم خواهند بود. همراه این محصول یک درپوش و کلر زن نیز قرار داده شده که از مهمترین لوازم جانبی یک جکوزی بادی روکار محسوب می شود. برای خرید جکوزی بادی خانگی بست وی مدل گرد می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کرده تا در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
38 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
669 لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...