جکوزی بادی

جکوزی بادی آماده بست وی مدل 60030

از {{model.count}}

bestway 60030 portable above ground jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی آماده بست وی با طراحی گرد، یکی از با کیفیت ترین جکوزی بادی 2 متری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با امکانات کاملی همچون دستگاه گرم کن و حباب ساز عرضه شده و به راحتی در فضای باز و بسته قابل راه اندازی خواهد بود.

جکوزی بادی آماده بست وی یکی از پر طرفدار ترین محصولات بادی در زمینه آبی بوده که برای آب درمانی و ریلکس کردن در آب عرضه شده است. این محصول با توجه به کیفیت بالا و داشتن امکانات کامل یک جکوزی مناسب و مقرون به صرفه تر را در برابر جکوزی بتنی ایجاد کرده است. این نوع جکوزی بست وی قابلیت حمل و راه اندازی سریع را داشته تا در زمان مصرف کنندگان نیز صرفه جویی شود. از امکانات همراه این کالا می توان به دستگاه حباب ساز آب، گرم کننده آب با قابلیت افزایش دما تا 40 درجه ساتتی گراد، پمپ تصفیه فیلتری و پمپ باد برای راه اندازی اشاره کرد. این دستگاه های کاربردی در یک قاب پلاستیکی ضد آب و مقاوم تعبیه شده و به وسیله صفحه کنترل بیرونی به راحتی قابل تنظیم خواهد بود. در کنار این امکانات، یک درپوش و یک کلر زن به صورت مجزا در بسته بندی آن قرار داده شده و تحت یک پکیج با وزن 37 کیلوگرمی عرضه می شود.

جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از ساختار فایبرتک در داخل دیواره ها بوده تا محلی مقاوم برای تکیه دادن ایجاد کند. این متریال به دلیل ضخامت و کیفیت بالای خود در برابر دما و فشار آب و از طرفی در برابر نور آفتاب مقاومت بالایی خواهد داشت بنابراین می توانید با خیالی راحت در فضای باز استفاده نمایید. ابعاد راه اندازی شده جکوزی بادی خانگی بست وی برابر با (قطر: 196 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده و تا مقدار 916 لیتر آب در خود جای می دهد بنابراین گزینه مناسبی برای استفاده 4 الی 6 نفر به صورت نشسته خواهد بود. جهت خرید جکوزی بادی آماده بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
196 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
وزن
37 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
916 لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...