جکوزی بادی

جکوزی بادی آب درمانی بست وی مدل 60016

از {{model.count}}

bestway 60016 portable above ground jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوری بادی آب درمانی بست وی از سری جکوزی پیش ساخته پرتابل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت آب درمانی و حتی تفریحات آبی در فضای باز و بسته مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول متریال بسیار مقاومی داشته و از دستگاه هایی از جمله گرم کن آب، دستگاه حباب ساز، پمپ تصفیه و پمپ باد بهره مند می باشد.

جکوزی بادی آب درمانی بست وی، پر فروش ترین جکوزی پرتابل و قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده به دلیل امکان راه اندازی سریع و آسان می توان از آن در هر مکان مورد نظری استفاده کرد. مهمترین ویژگی جکوزی آب درمانی بزرگسال متریال ساخت آن بوده که شامل PVC وینیل با ساختار سه لایه می باشد. این متریال در دیواره ها از ساختار فایبرتک بهره برده تا دیواره ای مقاوم برای تکیه دادن ایجاد کند. جنس بدنه ای که در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب مقاوم بوده بنابراین طول عمر بالایی خواهد داشت. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (طول: 180 سانتی متر، عرض: 180 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده و تا مقدار 778 لیتر آب در خود جای می دهد. این محصول به توجه به قابلیت حمل خود حجم کمی را گرفته و با داشتن وزن بسته بندی 36 کیلوگرمی توسط انواع وسیله نقلیه قابل حمل خواهد بود.

جکوزی پیش ساخته آب درمانی بست وی دارای دستگاه حباب ساز آب، گرم کننده یا همان هیتر آب، پمپ تصفیه فیلتری و پمپ باد برای راه اندازی سریع بوده که همگی در یک قاب پلاستیکی بزرگ و ضد آب تعبیه شده است. روی بدنه اصلی یک صفحه کنترل تعبیه شده که توسط آن می توانید دستگاه های داخلی را تنظیم کنید. گرم کننده قادر است تا مقدار 40 درجه سانتی گراد دمای آب را افزایش داده و امکان تعویض فیلتر پمپ تصفیه را برای مصرف کنندگان فراهم خواهد ساخت. این محصول به همراه خود یک درپوش و یک کلر زن داشته و توسط نمایندگی اینتکس به دو روش اینترنتی و یا تلفنی قابل خریداری خواهد بود.

طول
۱۸۰ سانتی متر
عرض
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۳۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۷۷۸ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...